Hej,
Ik had een vraagje, ik moet namelijk een oude pc een factory reset geven.
Op die pc staat veel te veel rommel en onnodige programma's '(waarvan een deel zelfs niet geheel te verwijderen is). De pc werkt ook gewoon traag door de hoeveelheid zooi die erop zit.
De laptop betreft een acer 8930, dit is een laptop geleverd zonder windows disk en driverdisk. Maar wel een bloated recovery disk van acer zelf. Maar ik wou een kale installatie doen van vista
, drivers heb ik al op usb maar ms heeft nergens de optie om vista home and busnes (64 bit) te downloaden. Weet iemand van jullie waar ik een genuine iso kan afhalen, licentiecode heb ik. Heb al redelijk gezocht op het net, maar vindt niks.
Heb wel geen MSDN en technet account.
Alvast bedankt!!
Ik had een vraagje, ik moet namelijk een oude pc een factory reset geven.
Op die pc staat veel te veel rommel en onnodige programma's '(waarvan een deel zelfs niet geheel te verwijderen is). De pc werkt ook gewoon traag door de hoeveelheid zooi die erop zit.
De laptop betreft een acer 8930, dit is een laptop geleverd zonder windows disk en driverdisk. Maar wel een bloated recovery disk van acer zelf. Maar ik wou een kale installatie doen van vista
Heb wel geen MSDN en technet account.
Alvast bedankt!!
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn