Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nuance ontbreekt in de meeste berichtgeving omtrend BlackB

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Goedendag,

Kunt u misschien eens kijken naar de manier waarop u berichtgeving doet inzake BlackBerry.
Het huidige schoolkrant / Telegraaf niveau is ronduit stuitend. Copy Past met een lekkere pakkende titel...

De nuance ontbreekt totaal hierin. Tweakers zakt verder en verder af als het gaat om kwalitatieve stukken over de ICT. Ik schaar jullie op dit moment onder het zelfde niveau als spits telegraaf en nu.nl.

Stuk voor stuk sensatie "krantjes"

Is er onlangs een nieuwe eindredacteur aangetrokken? Wie keurt deze rommel voordat het de website opgeplakt wordt?

Succes met een beetje introspectie

Gubyan

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zie het even niet, heb je het nu over nieuws: BlackBerry zet zichzelf in de etalage ?

Ik zie hier zelf geen sensatie in ?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
Probleem is dat de titel van het nieuwsbericht totaal niet strookt met de situatie zoals deze in werkelijkheid is en dus misleidend is.

Zie ook dit topic:
BlackBerry zet zichzelf in de etalage

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:23
Tja NuTech zorgt er blijkbaar al snel voor dat het niveau drastisch wordt verlaagd. Het is alleen nog maar copy paste meuk wat ik lees hier, en vaak ook nog vele uren later dan op alle andere sites. Daarnaast worden geruchten niet even simpeltjes met Google gecontroleerd, maar wordt alles gewoon klakkeloos overgeschreven. Meer op de manier van: "als site B wat schrijft dan moet het wel waar zijn".

Dit topic is gesloten.