Windows 8.1 clean install

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Op dit moment heb ik W8 op mijn PC. Ik ben van plan om een schone installatie te doen (alles eraf gooien). Dit leek me een goede gelegenheid om W8.1 uit te proberen. Kan ik nadat ik de W8.1 ISO op een DVD gebrand heb deze op de zelfde manier installeren als dat ik met Windows 8 doe? Dus PC booten vanaf DVDROM, station C (en D) verwijderen en installeren.

edit:
Via Google heb ik niemand kunnen vinden die een soortgelijke vraag heeft als mij. Ik krijg alleen informatie over hoe ik Windows 8.1 kan installeren mét behoud van alle bestanden en instellingen. Ik wil een schone installatie.

[ Voor 24% gewijzigd door Montu op 12-08-2013 14:34 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • wat nu exact je probleem is?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wacht een weekje, kan je en passent de RTM van 8.1 installeren ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Wel, nu de RTM eraan zit te komen lijkt het me geen goed idee om nu nog naar de Windows 8.1 Preview te updaten, je kan beter wachten, de RTM zou deze week worden voltooid en dan eind deze maand of begin september op MSDN en TechNet verschijnen.