Verwijderd
wat is er mis met het forum?
Voor Win9X: tntclk is het makkelijkst.
W2K: werkt tntclk niet, Powerstrip dacht ik wel.
Voor Win9X: tntclk is het makkelijkst.
W2K: werkt tntclk niet, Powerstrip dacht ik wel.
hier posten mag ook hoor maare ik wil wat meer info want ik snap het zo niet echt.
ben ook maar newbee
Viper
ben ook maar newbee
Viper
Eeuhm download het ff bij www.tweakfiles.com
(videocard) en dan spreekt het voor zich dacht ik. gewoon de memory en core speed wat hoger zetten (hoop dat er een klein koelinkje op zit)
(videocard) en dan spreekt het voor zich dacht ik. gewoon de memory en core speed wat hoger zetten (hoop dat er een klein koelinkje op zit)
Ik heb zo'n gevoel dat je dat sarcastisch bedoelde vrieskist... (klein koelinkje) 
Nah ViperDennis, hoop voor je dat een Asus v3800 hebt (die zijn wat beter over te clocken), maar je zal wel een Viper 770 hebben (anders noem je jezelf geen ViperDennis
). Maar voor zover ik weet moet het met een Viper 770 ook wel redelijk gaan. Mijn vorige v3800 haalde Core:125@170 en Memory:150@240. En dat met de originele koeling...
Nah ViperDennis, hoop voor je dat een Asus v3800 hebt (die zijn wat beter over te clocken), maar je zal wel een Viper 770 hebben (anders noem je jezelf geen ViperDennis
mijn TNT2 ultra van creative draait op core 150@175, memory 183@220, en dat met een flinke fan die er naast hangt...
Doe jij het toch beter daylights...
Doe jij het toch beter daylights...
Pagina: 1