Ik krijg het niet voor elkaar om een fullscreen call te maken met de HTML5 Fullscreen API.
Google vertelt me dat iedere browser vendor hier zijn eigen prefix call voor gebruikt. Mozilla heeft mozRequestFullScreen, WebKit heeft webkitRequestFullScreen, etc.
Nu heb ik de volgende JSFiddle gemaakt, en ook een los .html testbestand, maar hoewel ik in Chrome gewoon in het juiste if-statement beland geeft de browser het HTML element niet fullscreen weer.
JSFiddle
Compleet testdocument:
Doe ik iets verkeerd?
Google vertelt me dat iedere browser vendor hier zijn eigen prefix call voor gebruikt. Mozilla heeft mozRequestFullScreen, WebKit heeft webkitRequestFullScreen, etc.
Nu heb ik de volgende JSFiddle gemaakt, en ook een los .html testbestand, maar hoewel ik in Chrome gewoon in het juiste if-statement beland geeft de browser het HTML element niet fullscreen weer.
JSFiddle
Compleet testdocument:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>Fullscreen test</title> <script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.8.2/jquery.min.js"></script> <script type="text/javascript"> $(function(){ console.log("document ready"); try { if (document.documentElement.requestFullscreen) { console.log("requestFullScreen"); document.documentElement.requestFullscreen(); } else if (document.documentElement.mozRequestFullScreen) { document.documentElement.mozRequestFullScreen(); console.log("mozRequestFullScreen"); } else if (document.documentElement.webkitRequestFullscreen) { document.documentElement.webkitRequestFullscreen(); console.log("webkitRequestFullscreen"); } else console.log("Full screen not supported"); } catch(e) { console.log(e); } }) </script> </head> <body> <h1>Full Screen API test</h1> </body> </html> |
Doe ik iets verkeerd?