Goede laptop voor autocad etc.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb voor school een laptop nodig waar ik autocad en ander soortgelijk progamma's op moet draaien.
verder wil ik ook dat de laptop ook wel een tijd mee gaat.
ik heb voorkeur bij een asus laptop omdat ik daar gewoon een goed gevoel bij heb en wil absoluut geen acer omdat ik daar al zoveel gekloot mee heb gehad qua hardware.
De laptop mag maximaal 700 eu kosten.

ik heb al een beetje rond gekeken en vind dit wel een hele leuke laptop;
Asus R500VD-SX524H

zou iemand me vertellen of deze laptop goed is?

met vriendelijke groet tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:52
Ik zou voor een notebook gaan groter schermdiagonaal dan 15,6 inch, in verband met autocad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:15
Exception schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:05:
Ik zou voor een notebook gaan groter schermdiagonaal dan 15,6 inch, in verband met autocad.
Niet echt een startpost met veel informatie...maar als hij meegenomen moet worden wil je niet groter dan 15,6" hebben in verband met formaat en gewicht

Kan je beter naar een laptop met een hogere scherm resolutie kijken (1920x1080 ipv 1366x768)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
je zou ook hier bijvoorbeeld naar kunnen kijken : V&A aangeboden: HP Elitebook 8560w (LG661ET)

Niet mijn advertentie maar ik heb anderhalf jaar geleden ook dezelfde gekocht van een student aan de TU Delft.

Prachtige laptops met FHD scherm en een professionele grafische kaart om cad tekeningen mee te maken, veel beters is er niet voor 650,-....

+ je kan er max 32gb geheugen in stoppen :9

[ Voor 5% gewijzigd door rutger465 op 12-08-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja ik wil liever geen 2ehands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Het is belangrijk dat je bij je laptop een goed scherm hebt, ietsjes duurder maar het wel waard. pricewatch: Asus N56VB-S4060H
Anders kan je voor +- 600 euro altijd nog de Dell inspiron 15r (met full HD scherm) nemen. Dan moet je de 3 vage kortingen gebruiken uit het dell kortingsbonnen topic ;)

Tomnie, ik weet niet of je op een technische universiteit gaat studeren, maar daar krijg je flink korting op die apparaten.

[ Voor 14% gewijzigd door Frozen op 12-08-2013 15:46 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 12:55
denk dat het belangrijker is dat je eerst even aangeeft wat je wensen zijn.
15/15 inch
accu?
2kg of wil je een bakbeest van 5 kg...

Heb je eventueel een pc thuis met enig grafisch vermogen zodat je thuis redelijk veel cad werk kan doen.
Moet je 2d of veel in 3d gaan werken?

Zoals eerder al werd genoemd is de HP (2de handsje) wel een uitstekende laptop voor hetgeen dat jij zoekt. Degelijk, sterk en voorzien van prima hardware waar jij de komende jaren nog wel veel plezier van kan hebben. (normaliter zijn die laptops 1500 euro of meer).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
koentjuh1987 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:36:
denk dat het belangrijker is dat je eerst even aangeeft wat je wensen zijn.
15/15 inch
accu?
2kg of wil je een bakbeest van 5 kg...

Heb je eventueel een pc thuis met enig grafisch vermogen zodat je thuis redelijk veel cad werk kan doen.
Moet je 2d of veel in 3d gaan werken?

Zoals eerder al werd genoemd is de HP (2de handsje) wel een uitstekende laptop voor hetgeen dat jij zoekt. Degelijk, sterk en voorzien van prima hardware waar jij de komende jaren nog wel veel plezier van kan hebben. (normaliter zijn die laptops 1500 euro of meer).
ik heb thuis een pc staan met een amd FX-8350 en AMD HD7870XT, dus dat is het probleem niet :)
en ik ga engineering doen op MBO niveau dus korting via school zit er ook niet in.
Een vereiste van school is dat het minimaal 15" zijn.

verder wil ik eigenlijk zelf gewoon een goede laptop zodat als ik naar het HBO ga deze laptop ook nog wel kunnen te gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Die elitebook, als je hem te lomp vind kan je ook kijken voor de asus n56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is deze krachtig genoeg? Ik heb wel verstand van Hardware maar niet van de mobiele versies :S

http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:50:
is deze krachtig genoeg? Ik heb wel verstand van Hardware maar niet van de mobiele versies :S

http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications
die is niet slecht, die heb ik ook aangeraden, echter kan je hem goedkoper bij een andere winkel halen. pricewatch: Asus N56VB-S4060H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Autocad gebruikt volgensmij gewoon directX dus een Quadro of Firepro is niet nodig, iedere consumenten notebook voldoet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja precies ik denk dat ik voor de asus N56VB-S4060H ga. heb ik al een hele leuke laptop volgens mij!??
Pagina: 1