Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Staat .swf (flash) bestand opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Beste Tweakers

Weet iemand of het mogelijk is om de staat van een .swf bestand (bijvoorbeeld een spelletje) kunt opslaan? Bijvoorbeeld met één of andere flashplayer.

Veel emulatoren kunnen dit bijvoorbeeld met de ROMs, zodat je games die dan eigenlijk niet ondersteunen (NES bijvoorbeeld) toch kunt opslaan.

Het enige wat ik online tegenkom is dat het via een VM kan, maar dit is (zeker voor mijn familie) te omslachtig.

Steam

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het gaat je dus echt om de staat van het spelletje en niet puur om het spelletje zelf af te kunnen spelen? Met de VM oplossing bedoel je gewoon de VM in slaapstand zetten met het spelletje open of iets in die geest? Ik denk dat je anders afhankelijk bent van het spelletje zelf of het de mogelijkheid bied om de status op te slaan (eventueel in een extern bestandje wat je later weer kunt openen). Als het niet standaard 'in' de .swf zit gaat dat vrij lastig worden heb ik het idee.

Desktop | Server | Laptop

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Die VMoplossings was inderdaad het opslaan van de hele machine inderdaad.
Als het niet standaard 'in' de .swf zit gaat dat vrij lastig worden heb ik het idee.
Jammer, ik hoop nog steeds dat ik gewoon ergens een standalone-desktop-flashplayer kan vinden met een saveknop zoals emulatoren dat hebben, maar ik vermoed dat dit toch te ingewikkeld is.
Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Steam