Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Meerdere keren Meuknotificaties

Pagina: 1
Acties:

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sinds enkele dagen krijg ik elke meuknotificatie twee of drie keer in mijn mailbox.
Ik heb niets veranderd in mijn instellingen en andere mail komt maar één keer aan.

Heb gezocht naar andere 'slachtoffers', maar lijk de eerste/enige te zijn. Ben benieuwd wat jullie kunnen vinden!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

meuk: Mozilla Firefox 24.0 bèta
ManiacsHouse: " Waarom krijg ik de notificatie-mail 4 keer in mijn mailbox?"

Lijkt erop dat er nog een is met dit probleem ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Thanks voor het melden. Hoorde vorige week ook van iemand dat hij soms juist geen mail ontvangt

• Mr_Big
  • Niet online
Nog wat meer info: soms zitten er tussenpozen tussen dezelfde notificaties, soms krijg ik 3 dezelfde tegelijkertijd.

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:30
Zojuist zes mailtjes ontvangen voor Firefox 23.0.1. Naast de overmatige hoeveelheid mailtjes worden er ook evenveel meldingen in de notificatiebalk weergegeven.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

• Mr_Big
  • Niet online
Hier ook weer vier dezelfde ontvangen voor Firefox. Lijkt erop dat dit probleem zich voornamelijk (misschien zelfs alleen?) voordoet bij Firefox updates.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:41

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik doe het nu beter! Niet 4 maar 6 keer!!! Krijg ik nu een prijs?
Oh wacht iemand hierboven ook. :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3hMTP15p90BuZnsaUGVFT7XF/full.png

[ Voor 10% gewijzigd door ManiacsHouse op 18-08-2013 10:47 ]

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:30
Mr_Big schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:54:
Hier ook weer vier dezelfde ontvangen voor Firefox. Lijkt erop dat dit probleem zich voornamelijk (misschien zelfs alleen?) voordoet bij Firefox updates.
Nee, het probleem doet zich niet alleen voor bij updates van Firefox, ik heb afgelopen dinsdag drie mailtjes ontvangen voor een update van Synology's DSM.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Pagina: 1