goed afgehandeld. In ieder geval communicatie en een cadeautje.
Zomaar krijgen mensen die met ideal hebben betaald wel een cadeaubon....

Op 11 augustus 2013 heeft u onder bestelnummer 8167574380 het artikel "Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller" besteld.
Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.
Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat alle artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.
Betaalmethode: Acceptgiro
Voor bovenstaand(e) artikel(en) komt uw betalingsverplichting te vervallen.
Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,
bol.com
http://www.bol.com
Ja die mail had ik eerst ook en toen kreeg ik het 2de mailtje met code.
Hier ook gewoon acceptgiro gekozen als betaalmiddel.
Je krijgt het 2de mailtje vast nog.
Hier ook gewoon acceptgiro gekozen als betaalmiddel.
Je krijgt het 2de mailtje vast nog.
[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-08-2013 16:23 ]
ik denk dat je die hierna krijgt.dnbo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:21:
Zomaar krijgen mensen die met ideal hebben betaald wel een cadeaubon....![]()
![]()
[...]
erg netjes van bol.com om een cadeaucode te geven
jezusislief
Erg netjes. I.t.t. Neckermann wilde ik hier niet achteraan gaan, maar ze sturen zelf een waardebon op.
Ik laat straks even een mooie review achter, was toch altijd al tevreden over ze
.
Ik laat straks even een mooie review achter, was toch altijd al tevreden over ze
Jammer dat de caudeaubon maar 2 weken geldig is en alleen voor games is.
[ Voor 5% gewijzigd door Kryptex op 14-08-2013 18:50 ]
Bol.com geeft tenminste iets in de vorm van compensatie. Gaat meer om het gebaar dan dat er wat achter zit wat mij betreft. En aangezien het ging om een 360 controller + Gears of War, ja dan snap ik wel dat je een kortingsbon krijgt voor de categorie: games. Daarnaast weet bol.com wel hoe ze moeten communiceren en ze zijn er nog sneller mee ook. (de e-mail van bol.com ontving ik sneller dan die van neckermann) Dus dat hebben ze wat mij betreft netter opgelost. Zo kan het dus ook Neckermann
Mocht iemand zo'n code kunnen gebruiken, stuur even een berichtje. Eerste berichtje krijgt hem.
/al weg, 19:22 eerste van Kelvern.
/al weg, 19:22 eerste van Kelvern.
[ Voor 16% gewijzigd door Centurion op 14-08-2013 20:20 ]
-
Ik had een item van onder de 20 euro gekocht en de Gears of War + Controller waarmee ik boven de 20 euro uitkwam en geen verzendkosten hoefde te betalen.
Nu ze een deel van de bestelling geannuleerd hebben, vraag ik me af of ik dat andere item zonder verzendkosten zal krijgen? (heb acceptgiro gekozen)
Nu ze een deel van de bestelling geannuleerd hebben, vraag ik me af of ik dat andere item zonder verzendkosten zal krijgen? (heb acceptgiro gekozen)
Mensen, geen gebedel om codes svp
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan plaatsen ze de code wel in Meld hier uw kortingscodes/couponsW84 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:52:
Als iemand nog een code kan missen, graag. Mijn dank is groot!
Bij mij werkt mijn code niet. Ik heb een game in mijn winkelmand gedaan en de code toegepast, maar dan komt de melding - "Controleer a.u.b. de kortingscode. Cadeaubonnen kunt u inwisselen bij het betalen.".
[ Voor 28% gewijzigd door Fleximex op 14-08-2013 21:01 ]
Sorry, ik heb wat nodig voor morgen en waren al gebruikt. I'll shut up!
@Fleximex: Mij de les lezen en zelf niet goed lezen. Het is een cadeaubon.

@Fleximex: Mij de les lezen en zelf niet goed lezen. Het is een cadeaubon.
[ Voor 37% gewijzigd door W84 op 14-08-2013 21:07 ]
u Draw HD Gametablet + uDraw Studio: Instant Artist besteld voor €7,03
Leuke prijs voor een stukje hardware en een spel
Je moet de instructies in de e-mail met de kortingscode lezen. Je kunt de kortingscode pas toepassen bij het selecteren van de betaalwijze, niet daarvoor.Fleximex schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:57:
[...]
Dan plaatsen ze de code wel in Meld hier uw kortingscodes/coupons
Bij mij werkt mijn code niet. Ik heb een game in mijn winkelmand gedaan en de code toegepast, maar dan komt de melding - "Controleer a.u.b. de kortingscode. Cadeaubonnen kunt u inwisselen bij het betalen.".
Heb maar een goedkope PS3 game besteld: SOCOM.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik had gisteren een tweet gestuurd (wist niet van dit topic) en kreeg inderdaad (met acceptgiro) een cadeaubon van 4,95.
Nice!
Nice!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A