Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Geen mail bij DM

Pagina: 1
Acties:

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoi Devvers,

Vandaag kreeg ik weer eens een DM binnen. Ik vond het vreemd dat ik geen mail had gehad dus keek even in mijn instellingen : https://secure.tweakers.n...ferences#tab:notification

Vinkje staat aan, maar de teller staat bij DM op 0. En dat terwijl ik vaak zat DM's krijg....
Waarom kreeg ik geen mooie mail? :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

crisp

Devver

Pixelated

De teller voor mail-only notificaties is altijd 0 (dus zou eigenlijk weggelaten moeten worden) Check voor de zekerheid even het e-mailadres in je profiel en eventueel of de notificaties niet in je spambox terecht zijn gekomen :)

Intentionally left blank

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
crisp schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:00:
De teller voor mail-only notificaties is altijd 0 (dus zou eigenlijk weggelaten moeten worden) Check voor de zekerheid even het e-mailadres in je profiel en eventueel of de notificaties niet in je spambox terecht zijn gekomen :)
Mail adres klopt, want andere mails en notificaties krijg ik wel binnen. Spam map is ook langsgelopen en ook de log van m'n mailserver, maar er is nooit iets binnengekomen :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer