Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Facebook financieringsbronnen activeren?

Pagina: 1
Acties:

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

Topicstarter
Beste collega's,

Ik ben al een tijdje actief bezig met Facebook advertising en tot nu toe ging het allemaal vlekkeloos.

Sinds een week krijg ik helaas geen advertenties meer online via advertentiebeheer.
Ik krijg namelijk de melding dat ik mijn financieringsbronnen moet activeren.
Zodra ik op de link activeren klik staat er dat er dat het geactiveerd is en dat de advertenties zsm online gaan komen.

Jammer genoeg blijven de advertenties op de status "wachtend op betalingsgegevens" en komt de melding in de screenshot weer terug. Hij blijft maar vragen naar activeren van de financieringsbronnen.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/29ftes7.jpg

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Kan dit komen door de invoering van IBANcodes vs normale bankrekeningnummers? Google heeft dit ook kortgeleden gedaan voor Adsense waardoor betalingen geblokkeerd zijn totdat je de juiste gegevens opgeeft.

Check voor de zekerheid alle betalingsgegevens bij de instellingen, wie weet mist er iets in een veldje.

LinkedIn
Instagram

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-11 15:58
Kun je er geen creditcard aan hangen? Mijn ervaring is dat dat beter werkt dan een bankrekening, zeker met buitenlandse websites.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Remy schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:13:
Kan dit komen door de invoering van IBANcodes vs normale bankrekeningnummers? Google heeft dit ook kortgeleden gedaan voor Adsense waardoor betalingen geblokkeerd zijn totdat je de juiste gegevens opgeeft.

Check voor de zekerheid alle betalingsgegevens bij de instellingen, wie weet mist er iets in een veldje.
Alles staat goed ingesteld, bij het klikken op activeren geeft ie ook aan dat het gelukt is.
De melding verdwijnt dan en komt na 10 minuten weer terug.

En ik heb geen creditcard, tot nu toe werkte het prima.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Even een update na een klachtmail naar FB:
Hi Ricardo,

We're aware of the problem and hope to resolve it as soon as possible. I apologize for any inconvenience. Please let me know if you have any further questions.

Thank you,

Siam
Global Marketing Solutions
Facebook
En inmiddels werkt het weer...