Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Simpele laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn vrouw zoekt een nieuwe laptop, omdat haar 6 jaar oude PackardBell kapot is.
Ze heeft maar een paar specifieke wensen:

- Muzieknotatieprogramma Finale moet er goed op werken (http://www.finalemusic.com/)
- Een simpel programmaatje om zangpartijen op te nemen (Audacity, stelt weinig voor)

Wat betreft budget, volgens mij moet het voor max €500 prima lukken.
Het scherm moet niet te klein zijn, omdat dat heel vervelend is met bladmuziek maken, maar de vorige was 17 inch, dat hoeft nou ook weer niet.

Ik ben benieuwd of er tips komen. Volgens mij zijn dit niet echt eisen waardoor bepaalde laptops afvallen, maar het kan zijn dat finale toch een beetje zwaar is voor sommigen, vandaar dat ik even een link naar de website heb geplaatst.

Ik heb al jaren niet meer gekeken naar computers, laptops e.d. dus ik heb geen idee of ik nu een heel dom topic heb geopend, maar mocht dat zo zijn dan hoor ik dat ook wel.

Alvast bedankt allemaal.

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:16
Toshiba Satellite C870-1GE. Ik zag hem toevallig voor €100 minder bij Bobshop.nl, hij is nu €499 waardoor hij precies binnen je budget past. Je krijgt pracht specificaties voor deze prijs. Hij is wel groot, maar dat 17,3" 1600x900 scherm moet ergens inpassen toch :P.