Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 16:23
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een smartphone voor mn broertje, 15 jaar oud, het wordt zn eerste. Gaat vooral gebruikt worden voor email, sms, whatsapp, internet, af en toe een spelletje en hoogstwaarschijnlijk ook een beetje als iets om te showen. Budget is max 250 euro, het mag ook een tweedehandsje zijn. Wat zijn jullie suggesties? Zelf dacht ik aan:

Nieuw: - Galaxy Ace 2
- Een of andere Lumia telefoon
- SGS2 (plus)

2e hands: - S3 (zag ik al voor 250 compleet)
- Nexus 4 (idem maar dan 225)
- One X

Alvast bedankt!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Samsung ativ s, high end Windows Phone voor een vriendelijk prijsje: 228 euro?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Ik zou gewoon voor Windows Phone gaan, dat zijn altijd dual-cores en de systeem werkt tenminste soepel zonder vertraging, plus je hebt voor 250 euro met gemak eentje die nieuw is.

Als je al perse 2de hands wilt zou ik de Nexus nemen, prima toestel, altijd up to date omdat het direct updates krijgt van Google en het is een vrij zeldzaam toestel (in nederland dan) dus zeker iets om mee te showen.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:14

Hupske

AFCA

Ik zal kiezen voor de 2e hands toestellen voor die prijs. 15 jaar betekend toch wel dat je een beetje wilt kunnen pronken en dan ben je met de 2e hands toestellen beter uit. Voor die prijs heb je toestellen die er nog zeer goed uit zien en weinig tot geen gebruikersschaden hebben.

Toestellen zijn nieuwer, sneller en dat betekend dat ze ook een langere toekomst zullen hebben dan de S2 of een Lumia toestel.

Qua apps kan je ook beter kiezen voor een Android toestel. Aanbod is daar groot en zo kan die het zelfde spelen als zijn vrienden.
Windows Phone vind ik hierin namelijk nog beperkt. Het enigste voordeel heeft het dat het altijd soepel blijft werken, maar volgens mij werkt Whatsapp nog steeds niet geheel lekker.

Ik raad je dus de Nexus 4 aan. Alle apps werken erop en zal altijd de nieuwste versie's van Android krijgen. Daarnaast werkt deze telefoon ook erg vlot.

Je kan ook eventueel naar de chinese mobieltjes kijken. Er zijn er hier een paar van te vinden in V&A

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.