Spotnet op de iMac

Pagina: 1
Acties:
  • 2.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 533147

Topicstarter
Goedenavond,

heb afgelopen vrijdag een iMac 27 inch gekocht en heb daar even een vraag over.
had hiervoor een normale pc met windows 7 en maakte daar altijd gebruik van Spotnet.
Met de iMac is dit niet mogelijk heb ik begrepen (of je moet er ook windows op installeren met Boot Camp)
dus heb ik Spotlite gedownload. Maar nu kwam ik erachter dat daar niet zo'n mooie directe download knop zit zoals ik gewend was met Spotnet. Moet nu de NZB bestanden weer los opslaan en dan gaan downloaden met een programma zoals Newsleecher.

Iemand een idee of dit ook anders zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 17:31

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik gebruik zelf Spotlite icm NZBVortex. Moet inderdaad de NZB van een van de sites die gelinkt staat downloaden en aanklikken om de download te starten.
Je kan eventueel ook vanuit NZBVortex zelf de zoekfunctie gebruiken en daar direct aanklikken zodat hij het meteen gaat downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 533147

Topicstarter
ankhie schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:31:
Ik gebruik zelf Spotlite icm NZBVortex. Moet inderdaad de NZB van een van de sites die gelinkt staat downloaden en aanklikken om de download te starten.
Je kan eventueel ook vanuit NZBVortex zelf de zoekfunctie gebruiken en daar direct aanklikken zodat hij het meteen gaat downloaden.
Oke.. maar er is niet een programma zoals spotnet voor de Mac waar je op 1 knop drukt en er direct gedownload wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Er zijn toch sites die dezelfde index tonen als spotnet? Als je dan een tool als sabnzbd installeert dan bereik je toch ongveer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:51
Ik gebruik ook spotlite icm NzbVortex, de enige extra stap is dat je even naar 1 van de sites moet om de nzb aan te maken, maar daarna opend hij deze gelijk in NzbVortex.

Ik heb er dus weinig problemen mee.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 17:31

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Anoniem: 533147 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:34:
[...]

Oke.. maar er is niet een programma zoals spotnet voor de Mac waar je op 1 knop drukt en er direct gedownload wordt?
Dat kan vanuit de NZBVortex app. Daar zoek je binnen de app en als je erop dubbel klikt dan start de download meteen. Maar Spotlite is gewoon fijner zoeken.

Wat je nog kan doen is als je NZBVortex gebruikt je 'watchfolder' op je download map zetten. Dan begint hij automatisch te downloaden als je een NZB in die map zet. Scheelt je weer een klik.

[ Voor 18% gewijzigd door ankhie op 12-08-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-04 14:23
Of je gebruikt couchpatato voor films en sickbeard voor series.
Deze downloaden automatisch de films en series die je wilt zien cq volgen.

Werkt samen met nzbvortex en met Sabnzb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We hebben hier al een uitgebreid topic over waar je alle informatie kunt vinden, nl. Nieuwsgroepen en FTD op mac, hoe doe jij het?. Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.