R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
De quote is imo breed genoeg; de foto had alleen wat verder verkleind moeten worden zodat deze binnen het quote-kader zou passen...
Intentionally left blank
Dan schiet je het doel (ook leuk in het kader van die foto) van een breder forum wel een beetje voorbij.crisp schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:49:
De quote is imo breed genoeg; de foto had alleen wat verder verkleind moeten worden zodat deze binnen het quote-kader zou passen...
Lijkt mij niet zo lastig als de div van de quote een bepaalde width heeft, deze ook mee te geven als een soort 'override' op de afbeelding.
Er is een reden dat normaliter [img]-tags in een quote worden verkort tot [afbeelding]. Dat het forum an sich breder is wil niet zeggen dat alles dan maar in de breedte uitgesmeerd moet worden, en zeker voor quotes zie ik daar ook geen noodzaak toe. Dat een afbeelding binnen een quote ook kleiner wordt weergegeven zie ik ook niet als een probleem, eerder als een logisch iets.
Intentionally left blank
Toegegeven: het zou een stukje mooier staan als de foto alsnog op de volledige breedte staat, maar ik zie er de noodzaak niet zo van in. De foto zou iig wel netjes in de quote zelf moeten staan, en er niet buiten