Beste tweakers,
Ik heb dit systeem samen gesteld d.m.v de best buy guide van juli, en zelf nog wat aanpassingen gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik speel meestal singeplayer games zoals skyrim, minecraft, enz. Ik wil deze spellen dan ook spelen op mijn 1080p beeldscherm. Deze spellen wil ik dan ook graag met 60>fps spelen.
Verder doe ik nog wat met photoshop en wil ik ook soepel kunnen internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de €700, tien euro meer of minder maakt niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een al een geheugen setje van 8GB 1600mhz.
Ik heb ook al een beeldscherm: pricewatch: LG 24EA53VQ-P Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil wel het liefst een SSD, in mijn laptop heb ik ook die 840 en ben er zeer tevreden over.
Ik heb voor de processor gekozen omdat hij best snel en zuinig is, en het is een nieuwe generatie.
De videokaart heb ik gekozen omdat ik wel graag snel mijn games wil laten draaien, en de MSI omdat deze stiller is dan de andere merken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb eigenlijk geen voorkeuren, maar ik wil wel het liefst een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De geluidsproductie maakt niet echt heel veel uit, als het maar niet lijkt dat er een vliegtuig opstijgt in me kamer. Ik vind energie productie wel belangrijk, maar met een game systeem kom je daar toch niet erg omheen.
Wat vinden jullie van deze setup? Nog aanpassingen nodig?
Ik heb dit systeem samen gesteld d.m.v de best buy guide van juli, en zelf nog wat aanpassingen gemaakt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4430 Boxed | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 65,70 | € 65,70 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming | € 234,99 | € 234,99 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 48,90 | € 48,90 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 82,84 | € 82,84 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 698,88 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik speel meestal singeplayer games zoals skyrim, minecraft, enz. Ik wil deze spellen dan ook spelen op mijn 1080p beeldscherm. Deze spellen wil ik dan ook graag met 60>fps spelen.
Verder doe ik nog wat met photoshop en wil ik ook soepel kunnen internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de €700, tien euro meer of minder maakt niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een al een geheugen setje van 8GB 1600mhz.
Ik heb ook al een beeldscherm: pricewatch: LG 24EA53VQ-P Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil wel het liefst een SSD, in mijn laptop heb ik ook die 840 en ben er zeer tevreden over.
Ik heb voor de processor gekozen omdat hij best snel en zuinig is, en het is een nieuwe generatie.
De videokaart heb ik gekozen omdat ik wel graag snel mijn games wil laten draaien, en de MSI omdat deze stiller is dan de andere merken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb eigenlijk geen voorkeuren, maar ik wil wel het liefst een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De geluidsproductie maakt niet echt heel veel uit, als het maar niet lijkt dat er een vliegtuig opstijgt in me kamer. Ik vind energie productie wel belangrijk, maar met een game systeem kom je daar toch niet erg omheen.
Wat vinden jullie van deze setup? Nog aanpassingen nodig?
[ Voor 4% gewijzigd door Ethernal Five op 11-08-2013 17:22 ]