Toon posts:

SB Live 5.1 en AC3 weergave?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een SBLive 5.1 player + DTT2200 gekocht. Ik gebruik WinDVD om een paar test ac3 bestandjes af te spelen. Mijn center speaker blijft echter stil :( Ik zoeken, moet ik S/PDIF output aanvinken in WinDVD maar deze optie is grijs?? Ik heb wel een legale multichannel versie (kan wel de optie 5.1 aanzetten). Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze optie beschikbaar kan krijgen en of ik daadwerkelijk S/PDIF output aan moet vinken voor 5.1 geluid.

Er zit overigens ook een S/PDIF aansluiting om mijn kaart, moet ik daar nog iets mee doen, of is het optioneel. (Ik heb een DVD speler, moet ik 'm daar op aansluiten of is dit niet nodig??)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Op dinsdag 05 juni 2001 17:06 schreef bokkel het volgende:
Er zit overigens ook een S/PDIF aansluiting om mijn kaart, moet ik daar nog iets mee doen, of is het optioneel. (Ik heb een DVD speler, moet ik 'm daar op aansluiten of is dit niet nodig??)
Je bedoelt zeker intern? Die hoef je niet te gebruiken, mag wel.

Verwijderd

Topicstarter
wat betreft het 2e gedeelte van mijn verhaal, ja ik bedoel interne aansluiting op de kaart zelf (fysiek), maar graag ook even naar mijn 1e probleem kijken

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand hier aub nog even naar kijken

Verwijderd

Win2k ? Patch of SP2 installeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad win2000 Pro, is er een probleem met win2000 Pro en S/PDIF out optie in winDVD?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47
je hebt je boxies zeker aangesloten met 2 kabels en niet de gele?? dus wel de gele gaan gebruiken en in het mengpaneel digitale uitgang aanzetten

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 19:32 schreef bokkel het volgende:
Ik heb inderdaad win2000 Pro, is er een probleem met win2000 Pro en S/PDIF out optie in winDVD?
Jep.. deed de search het maar. Je moet iig een patch hebben of SP2 installeren

Verwijderd

Topicstarter
in win98SE krijg ik het wel voor elkaar, win2k niet :(

alle patches geinstalleerd, SP2 ook en the latest drivers voor win2k voor SBlive5.1 player :?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51

Jag

Doe ff een search, hier zijn al 23983983 topics over geweest.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.