Sinds ik thuis ben gekomen van vakantie lijkt er een probleem te zijn met Battlefield.
De fps die ik eerst had lijk ik niet meer te krijgen.
Vroeger had ik overal wel 60 FPS, maar dit lijkt nu niet meer mogelijk.
Als ik bijvoorbeeld in een tank rij op Operation Firestorm, en dan voor mij schiet op de highway, dropt mijn fps naar 43 (!). Dit lijkt mij gewoon niet in orde.
Mijn setup is als volgt:
MSI R7950 Twin Frozr Boost Edition, (draait op de 13.8 Beta drivers)
MSI z77a-G45 moederbord
i5 3570K 3.2Ghz, niet overclocked
8GB Ram geheugen
Windows 8 64-bit
Ik run de game op ultra en een resolutie van 1920x1080.
Ik heb na de vakantie nog wel een virus gehad, welke een bitcoin miner bevatte.
Ik heb gister een clean Windows 8 installatie gedaan en Battlefield opnieuw geïnstalleerd om dit probleem op te lossen. Dit is helaas niet gelukt.
Ook heb ik de nieuwste AMD drivers en Intel INF utility geïnstalleerd.
Zou mijn grafische kaart kapot zijn gegaan door dit virus, of is dit normale fps voor mij?
Ik was er heilig van overtuigd dat ik altijd 60 fps had, en zeker geen fps drops naar 43 FPS op vehicle maps. Het lijkt sowieso het meest voor te komen in vehicles.
Een vriend van mij heeft praktisch dezelfde setup (Zelfde kaart en processor), en die heeft geen problemen.
Ik heb al een beetje lopen spelen met de settings, maar dit lijkt niet te werken.
Wat ook vreemd is, is het feit dat BF op dat moment mijn kaart niet eens voluit gebruikt. Als ik AA uitzet wordt de kaart voor 73% gebruikt, maar toch loopt hij bij zo'n tank schot terug naar 43 FPS.
Dus ik hoor graag van jullie waardoor dit is ontstaan en wat ik er mogelijk aan zou kunnen doen?
P.S Hier is het voorbeeld met de tank, ik zal vandaag nog proberen betere kwaliteit te uploaden:
http://tinypic.com/r/14961lg/5
De fps die ik eerst had lijk ik niet meer te krijgen.
Vroeger had ik overal wel 60 FPS, maar dit lijkt nu niet meer mogelijk.
Als ik bijvoorbeeld in een tank rij op Operation Firestorm, en dan voor mij schiet op de highway, dropt mijn fps naar 43 (!). Dit lijkt mij gewoon niet in orde.
Mijn setup is als volgt:
MSI R7950 Twin Frozr Boost Edition, (draait op de 13.8 Beta drivers)
MSI z77a-G45 moederbord
i5 3570K 3.2Ghz, niet overclocked
8GB Ram geheugen
Windows 8 64-bit
Ik run de game op ultra en een resolutie van 1920x1080.
Ik heb na de vakantie nog wel een virus gehad, welke een bitcoin miner bevatte.
Ik heb gister een clean Windows 8 installatie gedaan en Battlefield opnieuw geïnstalleerd om dit probleem op te lossen. Dit is helaas niet gelukt.
Ook heb ik de nieuwste AMD drivers en Intel INF utility geïnstalleerd.
Zou mijn grafische kaart kapot zijn gegaan door dit virus, of is dit normale fps voor mij?
Ik was er heilig van overtuigd dat ik altijd 60 fps had, en zeker geen fps drops naar 43 FPS op vehicle maps. Het lijkt sowieso het meest voor te komen in vehicles.
Een vriend van mij heeft praktisch dezelfde setup (Zelfde kaart en processor), en die heeft geen problemen.
Ik heb al een beetje lopen spelen met de settings, maar dit lijkt niet te werken.
Wat ook vreemd is, is het feit dat BF op dat moment mijn kaart niet eens voluit gebruikt. Als ik AA uitzet wordt de kaart voor 73% gebruikt, maar toch loopt hij bij zo'n tank schot terug naar 43 FPS.
Dus ik hoor graag van jullie waardoor dit is ontstaan en wat ik er mogelijk aan zou kunnen doen?
P.S Hier is het voorbeeld met de tank, ik zal vandaag nog proberen betere kwaliteit te uploaden:
http://tinypic.com/r/14961lg/5