Hallo,
Enkele jaren geleden heb ik in Polen voor een prikkie alle Tomb Raider games kunnen kopen.
Elk spel heb ik inmiddels op mijn laptop staan en kan ik spelen op een deel na. Dit is deel 1, het deel dat toentertijd in Dos draaide.
Gedurende de installatie van de game word het spel gewoon geinstalleerd en installeert DosBox 0.73 mee.
Ik kan het spel starte, ik zie de intro filmpjes uiteindelijk hoor ik dan ook de intromuziek maar daar blijft het bij.
Mijn systeem:
Acer Aspire 7730Z
Windows 7 Ultimate SP1 x86
3 GB aan RAM
Intel Mobile Intel 4 Series Express Chipset Family
Intel Pentium T4200 @ 2.00GH
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Driver van videokaart uitschakelen. Dit resulteerde in een crash, ik zag wel in negatief het hoofdmenu maar verder stond de game vast
- Resolutie verlaagd in zijn algemeen (ipv 1440*900 naar 800*640) Geen resultaat
- Dos Box geupdate (Ik krijg het gehele spel niet meer aan de praat)
Is er iemand met meer verstand dit tips en tricks heeft?
Alvast bedankt!
Enkele jaren geleden heb ik in Polen voor een prikkie alle Tomb Raider games kunnen kopen.
Elk spel heb ik inmiddels op mijn laptop staan en kan ik spelen op een deel na. Dit is deel 1, het deel dat toentertijd in Dos draaide.
Gedurende de installatie van de game word het spel gewoon geinstalleerd en installeert DosBox 0.73 mee.
Ik kan het spel starte, ik zie de intro filmpjes uiteindelijk hoor ik dan ook de intromuziek maar daar blijft het bij.
Mijn systeem:
Acer Aspire 7730Z
Windows 7 Ultimate SP1 x86
3 GB aan RAM
Intel Mobile Intel 4 Series Express Chipset Family
Intel Pentium T4200 @ 2.00GH
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Driver van videokaart uitschakelen. Dit resulteerde in een crash, ik zag wel in negatief het hoofdmenu maar verder stond de game vast
- Resolutie verlaagd in zijn algemeen (ipv 1440*900 naar 800*640) Geen resultaat
- Dos Box geupdate (Ik krijg het gehele spel niet meer aan de praat)
Is er iemand met meer verstand dit tips en tricks heeft?
Alvast bedankt!