ati driver wil niet installeren (win xp + hd3450agp)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 21:23
ik heb een oudere pc samengesteld waarop ik probeer de ati drivers te installeren echter wil dit niet lukken
apparaat beheer blijft aangeven dat de videocontroller (vga-compatibel) driver niet geinstalleerd is).

Videokaart: hd3450
Versie software: Alle
Windows: xp pro sp3

krijg er geen enkele op geprobeerd (vanaf versie 10 tot heden blijft probleem als hierboven staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

http://support.amd.com/us.../legacy-radeonaiw-xp.aspx < die versie downloaden (13.1) en uitvoeren. Niet via Apparaatbeheer rommelen, gewoon de installer draaien. Dat zou genoeg moeten zijn. Ik heb al eerder gezien dat een driver niet handmatig wilde installeren, of correct, maar met de installer werkte het wel.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 21:23
ik bedoelde ook niet dat ik het via apparaat beheer aan het doen ben, echter geeft het daar aan dat de driver niet geinstaleerd is (en dat klopt ook wel daar ik met een venster sleep en het erg schokt ipv vloeiend loopt).

ben nu de link die je gegeven hebt aan het proberen (driver installeren)
even kijken of dit wel het goede / gewenste resultaat geeft.
edit 2 : helaas doet dat ook niet wat het zou moeten (is overigens een fresh install.)

[ Voor 33% gewijzigd door klen_ghost op 11-08-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:26
Maar welke melding geeft de installer dan? Heb je verder de chipset drivers ook al geinstalleerd?