Hallo,
Onlangs heb ik mijn PC verkocht aan b_76. Blijkbaar had deze persoon niet al te veel geduld. Na het winnen van de veiling stuurde b_76 mij een bericht met dat hij de veiling had gewonnen etc. Blijkbaar was mijn reactietijd van 24 uur niet snel genoeg voor b_76. Met als gevolg een V&A rating:
"veilingng modus gewonnen,probeerde in contact te komen,reageerde niet eens,
een waardeloze tweaker,hoe kan je zo iemand vertrouwen??????????????"
En 3x 1 ster. Dit zag ik vandaag pas, nadat alles al geregeld was. b_76 bood netjes zijn excuses aan voor dit misverstand. Alleen kan hij de beoordeling zelf niet terugdraaien. Wel heeft hij een 2e beoordeling toegevoegd:
"Voldoet aan beschrijving:Score: 4 Communicatie:Score: 4Aflevering:Score: 4
kreeg later toch contact,toch alles goed gekomen..
Aanvulling
nogmaals verontschuldiging, maar je kan best zaken doen met Ronald,
verdient toch 5 sterren"
Kan dit gefixt worden? Zodat ik niet onterecht een V&A rating van 3 sterren heb. Bij voorbaat dank,
Ronald
Onlangs heb ik mijn PC verkocht aan b_76. Blijkbaar had deze persoon niet al te veel geduld. Na het winnen van de veiling stuurde b_76 mij een bericht met dat hij de veiling had gewonnen etc. Blijkbaar was mijn reactietijd van 24 uur niet snel genoeg voor b_76. Met als gevolg een V&A rating:
"veilingng modus gewonnen,probeerde in contact te komen,reageerde niet eens,
een waardeloze tweaker,hoe kan je zo iemand vertrouwen??????????????"
En 3x 1 ster. Dit zag ik vandaag pas, nadat alles al geregeld was. b_76 bood netjes zijn excuses aan voor dit misverstand. Alleen kan hij de beoordeling zelf niet terugdraaien. Wel heeft hij een 2e beoordeling toegevoegd:
"Voldoet aan beschrijving:Score: 4 Communicatie:Score: 4Aflevering:Score: 4
kreeg later toch contact,toch alles goed gekomen..
Aanvulling
nogmaals verontschuldiging, maar je kan best zaken doen met Ronald,
verdient toch 5 sterren"
Kan dit gefixt worden? Zodat ik niet onterecht een V&A rating van 3 sterren heb. Bij voorbaat dank,
Ronald