Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Facebook vraagt geld voor prive berichten

Pagina: 1
Acties:

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik heb net iemand opgezocht via facebook en wilde een bericht sturen. Krijg ik dit te zien:

Je bericht wordt in de map Overige van [NAAM] geplaatst omdat je geen connectie met ... hebt op Facebook. Meer weergeven

Als ik op meer weergeven klik, krijg ik dit te zien:

Dit bericht voor € 0,77 EUR rechtstreeks naar haar postvak IN verzenden

Is dit nieuw?

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-11 10:24
Was voorheen een proef: nieuws: Facebook laat gebruikers betalen voor bericht naar niet-vrienden

Had nog niet gezien dat het ook was ingevoerd :/

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Is al een tijdje.
Ach het scheelt veel spam.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-KjzJ6vWmeE0/UHdbDWMuvrI/AAAAAAAANo8/aU3V8hZq2bI/s640/Facebook-and-you-634x499.jpg

En meer zeg ik niet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Bizarre proef. Geld vragen voor prive berichten gaat ze veel mensen kosten. Het is wachten op de nieuwe grote social networking site.

• generaal102
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-03-2016
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 01:50:
Bizarre proef. Geld vragen voor prive berichten gaat ze veel mensen kosten. Het is wachten op de nieuwe grote social networking site.
Ik verwacht dat het wel zal meevallen, de meeste personen blijven wel op Facebook. Net als bij andere social media maak je toch meestal eerst een connectie voordat je een bericht naar iemand stuurt.
Ik zie Google+ eigenlijk als één van de grote concurrenten van Facebook, maar dat groeit nog niet snel genoeg.

eRocket online marketing

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-11 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

Absoluut met je eens.

Facebook gaat ooit krimpen, dat leert de geschiedenis, kijk maar eens naar Myspace of Hyves.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Pagina: 1