Push to talk Mic voor PC

Pagina: 1
Acties:

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08-2025
Hallo Allen,

Ik ben al geruimde tijd opzoek naar een Push to talk microphone voor een PC (USB, 3,5 mm if posible with push to talk). Nu kan ik niet direct zo'n product vinden, heb al wat afgezocht op amazon,... maar kan niet direct iets in die trent vinden. Een beeld zegt meer dan duizend woorden dus daarom liefst iets in deze trent:
Afbeeldingslocatie: http://static.musiciansfriend.com/derivates/18/001/203/488/DV016_Jpg_Large_270932.jpg

Maar dan uiteraard voor PC :)

Op een rijtje:
• Liefst zoals op de foto een soort microfoon om vast te houden, een met een staander mag eventueel ook moest een om vast te houden echt niet bestaan.
• De knop MOET Push to talk zijn OF makkelijk instelbaar als push to talk. Ook moet die knop dus op de microfoon staan en niet een knop worden op het toetsenbord. Met een Mute knop ben ik dus eigenlijk niet echt iets.
• Aansluiting voor PC (UBS/ 3,5 mm jack)
• Prijsklasse +- €20, iets meer mag eventueel ook, maar niets van 120 liefst :Y)
• Moet zich op de PC gedragen als gewone microfoon en dus alleen iets doorzenden als de knop op de microfoon wordt ingedrukt, zal gebruikt worden met Teampspeak 2

Liefst ergens online te bestellen op een betrouwbare webwinkel :)

Alvast bedankt!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:52

Pykow

Angelo OTR

Je kan toch Push to talk instellen in teamspeak met je toetsenboard ?
dan is iedere mic wel geschikt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-02 02:58
Idd, wat Pykow zegt.... normaal gesproken kan je dat op een pc toewijzen aan een hotkey, dan is een fysieke knop op de microfoon niet nodig. Zeker teamspeak is dit eenvoudig voor te regelen, die software is zelfs begonnen als push-to-talk only... kan mij de 'handjes' nog wel herinneren om de spreekbeurt te krijgen.

Ik moet je ook zeggen dat ik zo snel geen betaalbare push-to-talk mics kan vinden voor de pc... dan kom je denk ik toch uit bij een mic die een aan/uit knopje heeft, alhoewel je het in en uitschakelen dan meestel wel kunt horen.

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-02 09:43
TS2? wordt dat nog gebruikt :O
Ik snap dat je een P2P knop op de mic wilt, maar wat is er mis met een aan/uit of mute knop? Stel TS gewoon in op Voice activated. Dan pakt hij het geluid toch alleen als je praat en de mic aan zet.
En als ze al bestaan, dan moet het een USB mic zijn, omdat anders die knop niets door kan geven aan je pc.
ik zie hier een aantal mooie microfoons om vast te houden staan
http://tweakers.net/categorie/887/overige-audio/producten/

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• Matsooh
Allen bedankt voor het antwoord! :)

Ik ben inderdaad op de hoogte van de mogelijkheid om zo'n knop in te stellen op je toetsenbord, deze gebruik ik nu in combinatie met een headset, toch ben ik opzoek naar zo'n microfoon met push to talk erop. Is het mogelijk van die motorola's die je normaal op radio's/walkietalkie's aansluit ook aan te sluiten op een pc? Of om eventueel een mute knop zich te laten gedragen als push to talk?

Alvast bedankt! :)

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:21
Als je het écht heel graag wil, knip je de kabel van je huidige mic door en soldeer je er een schakelaar in.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

BeefHazard schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:30:
Als je het écht heel graag wil, knip je de kabel van je huidige mic door en soldeer je er een schakelaar in.
dan krijg je waarschijnlijk wel elke keer een statische "plop", maar wellicht kun je uitleggen wat je echt wilt met de functie, dan kunnen we wellicht alternatieven aandragen.

Dus: niet wat je zoekt: maar wat je er mee wil doen.

• Matsooh
Klinkt misschien allemaal wat belachelijk maar: de bedoeling is dat het gebruikt zal worden op een Online Netwerk dat luchtvaart enthousiasten verbindt. Mensen die een flightsimulator hebben vliegen over de hele wereld terwijl ze verbonden zijn met het netwerk, ze vliegen dus samen, daar komt het op neer. Op hetzelfde moment zijn er mensen die virtuele verkeersleiding verzorgen, en eigenlijk is dat de bedoeling van die microfoon. Luchtverkeersleiders hebben een microfoon zoals te zien vanboven op de foto met een Push 2 talk button op de microfoon. En om de realiteit wat meer te simuleren is het wel leuk om zo'n soort microfoon te hebben met een push to talk. :)

Verwijderd

ah, nou dan kan het of mechanisch (draadje onderbreken) en dan in TS voice activated aanzetten. dat moet denk ik met elke handheld mic lukken (anders even zon motorola van ebay halen en checken of de pc gevoelig genoeg is.

Anders moet je wellicht iets gaan klussen met een mic an een arduino die via usb naar de comp gaat. (of een oude muis en dan de middelste knop gebruiken als trigger.
Pagina: 1