Na het nodige zoekwerk ben ik er nog steeds niet achter welke dienst de volgende eigenschappen heeft:
Google Drive faalt in 4, maar heeft wel 1, 2, en 3
SkyDrive faalt in 3, maar heeft wel 1, 2 en 4.
Wat ik namelijk wil is makkelijk met verschillende mensen even wat fotos/filmpjes en overige bestanden delen. Voorbeeld: Als je met familie ergens bent en iedereen heeft mooi materiaal geschoten, dat je eenvoudig dit in dezelfde map kan gooien en dat iedereen elkaars foto's heeft. Dat ik dan degene ben die de dienst betaald vind ik geen probleem.
Iemand een idee welke dienst bovenstaande wel ondersteunt? Als ik de prijzen van Dropbox/Google Drive/ SkyDrive bekijk is dat voor 100GB tussen de 50 a 100 dollar. Dat is een prima prijs wat mij betreft.
- Delen van bestanden waarbij als mijn account bijv. 100GB storage heeft en ik 40GB deel met een groep van 10 (incl. mezelf) dat niet bij iedeen die 40GB als 'in gebruik' wordt beschouwd. Ik ben best bereid geld neer te leggen voor een goede dienst, maar kan niet verwachten dat iedereen in mijn omgeving dat ook doet.
- App voor Android / iOS / Windows / Mac
- De desktop client (Windows / Mac) moet ook de gedeelde map automatisch downloaden.
- Fatsoenlijke terms & agreements
Google Drive faalt in 4, maar heeft wel 1, 2, en 3
SkyDrive faalt in 3, maar heeft wel 1, 2 en 4.
Wat ik namelijk wil is makkelijk met verschillende mensen even wat fotos/filmpjes en overige bestanden delen. Voorbeeld: Als je met familie ergens bent en iedereen heeft mooi materiaal geschoten, dat je eenvoudig dit in dezelfde map kan gooien en dat iedereen elkaars foto's heeft. Dat ik dan degene ben die de dienst betaald vind ik geen probleem.
Iemand een idee welke dienst bovenstaande wel ondersteunt? Als ik de prijzen van Dropbox/Google Drive/ SkyDrive bekijk is dat voor 100GB tussen de 50 a 100 dollar. Dat is een prima prijs wat mij betreft.
[ Voor 7% gewijzigd door Ed. op 11-08-2013 12:04 ]