Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc start niet op.

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem opstart staat er 'boot and select proper boot device insert boot media in selected boot divice and press a key' sorry voor de korte uitleg maar ik zit op mijn mobiel.. Alvast bedankt

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 11:37
Bij mij kwam dit er ook op nadat mijn sdd het had begeven, dus mss moet je het daar zoeken. Zeker omdat het er blijjkbaar vrij plots opkomt? geen andere OS installs gedaan ofzo?

Verwijderd

En wat gebeurt er als je precies doet wat je pc zegt? Dit soort topics is echt veel te karig, of je nu op je mobiel zit of niet. Zonder een fatsoenlijke topicstart en zelf uitzoeken van de oplossingen zul je niet ver komen denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 09:53:
En wat gebeurt er als je precies doet wat je pc zegt? Dit soort topics is echt veel te karig, of je nu op je mobiel zit of niet. Zonder een fatsoenlijke topicstart en zelf uitzoeken van de oplossingen zul je niet ver komen denk ik.
Je hebt gelijk, het spijt me maargoed het probeem is als volgt, ik speel een spelletje vervolgens loopt hij vast en als ik hem weer opstarte deed hij het weer maar voor een steeds kortere tijd dus vanmorgen dacht ik van als ik nou het terug zet in de defaults bij setup dus ik doe dat en vervolgens krijg ik dat, ik ben nog maar 14 dus ik weet niet zo veewl van computers =/

Verwijderd

Topicstarter
Pachango Boy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 09:53:
Bij mij kwam dit er ook op nadat mijn sdd het had begeven, dus mss moet je het daar zoeken. Zeker omdat het er blijjkbaar vrij plots opkomt? geen andere OS installs gedaan ofzo?
niet dat ik weet, het gebeurde toen ik terug kwam van vakantie van 2 weken

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05:56
Hij kan de harde schijf niet meer vinden!

Probeer de Windows DVD te booten, of kijk in de Bios of dat hier de HD nog staat.

En dan via via de cd downloaden van http://www.softexia.com/s...-utilities/hirens-bootcd/

voor de Hirens Boot CD hiermee is de HD misschien te repareren

Verwijderd

Topicstarter
Pandorian schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 10:21:
Hij kan de harde schijf niet meer vinden!

Probeer de Windows DVD te booten, of kijk in de Bios of dat hier de HD nog staat.

En dan via via de cd downloaden van http://www.softexia.com/s...-utilities/hirens-bootcd/

voor de Hirens Boot CD hiermee is de HD misschien te repareren
en waar vind ik de bios? Sorry maar ik ben echt een kluns

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:03

Umbrah

The Incredible MapMan

TS, heb je al wat van de guides die op de verschillende fora hier staan doorgenomen? Leeftijd is geen excuus om je niet even in te lezen... er wordt eigen inzet verwacht. En als je moet vragen waar je BIOS of EFI zit, dan ben je helemaal op de verkeerde plek, de handleiding van je moederbord heb je dan nodig... en daarbij heb je je specs nog niet eens gegeven! We zijn geen helpdesk...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb f8 ingehouden en toen kreeg ik : select boot drivice: floppy drive en mijn 2 hardeshijven

Verwijderd

Topicstarter
Umbrah schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 10:37:
TS, heb je al wat van de guides die op de verschillende fora hier staan doorgenomen? Leeftijd is geen excuus om je niet even in te lezen... er wordt eigen inzet verwacht. En als je moet vragen waar je BIOS of EFI zit, dan ben je helemaal op de verkeerde plek, de handleiding van je moederbord heb je dan nodig... en daarbij heb je je specs nog niet eens gegeven! We zijn geen helpdesk...
het probleem is dat ik niet weet wat mijn specs zijn omdat mijn pc niet opstart... Ik zou hem eventuweel wel open kunnen malen om te kijken welk moederbord erin zit.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 09:50:
Als ik hem opstart staat er 'boot and select proper boot device insert boot media in selected boot divice and press a key' sorry voor de korte uitleg maar ik zit op mijn mobiel.. Alvast bedankt
Lullig voor je, maar dat jij op je mobiel zit maakt het voor ons nog steeds niet mogelijk inhoudelijk te reageren met zo weinig informatie. Is trouwens ook slecht voor je mobieltje.

Je topic heeft iig niets met client software te maken. Normaal zou ik je topic verplaatsen, maar ook de collega's van harde waren kunnen hiet niets mee.

Doorloop eerst: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en begin dan een nieuw topic in het juiste forum als je er nog niet uitkomt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.