Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review Samsung Galaxy Mega 6.3

Pagina: 1
Acties:

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Beste redactie,

Is het misschien mogelijk om binnenkort de Samsung Galaxy Mega 6.3 te reviewen?
pricewatch: Samsung Galaxy Mega 6.3 Zwart
Dit toestel is inmiddels al 2 maanden op de markt maar op Tweakers kan ik er geen review over vinden.

Alvast bedankt!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Vlak na de aankondiging, eind mei, heb ik mij op de lijst laten plaatsen bij Samsung voor een reviewexemplaar. Aangezien zelfs piepkleine sites als PortableGear en Techzine al reviews hebben geplaatst, neem ik aan dat Samsung inmiddels de reviewexemplaren binnen heeft.

Vanwege de extreme drukte deze zomer kan ik hem er niet meer bij hebben, dus ik heb er niet meer om gevraagd afgelopen tijd. Ook niet aan gedacht (en ik was met vakantie afgelopen weken, dat heeft ook niet geholpen). Ik ga hem dus ook niet meer reviewen, vermoed ik. Deze zomer is echt extreem geweest, ik ben niet eens toegekomen aan de apartere verhalen die ik plan voor de zomer, omdat er geen zomerstop is geweest in telecomland ;)

[ Voor 6% gewijzigd door arnoudwokke op 13-08-2013 15:38 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Oke, geen probleem! Bedankt voor je uitleg! Misschien heeft Wout nog tijd? ;)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Helaas, ook tablets slaan de zomer een jaartje over ;)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Stuur maar op, test ik hem wel voor je ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N