Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze USB adapter

Pagina: 1
Acties:

• lever
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-11 15:31
Hoi,

Ik kan het nergens vinden omdat ik alleen draadloze netwerk adapters vind etc.

Ik zoek een 2 zeidige adapter (zender en ontvanger) voor USB om een bedraad USB signaal draadloos over te sturen.

Mijn situatie is dat ik sinds gister een draadloze headset heb maar ik ook een TrackIR5 heb met een trackclip. Nu is die trackclip bedraad en moet aan mijn headset bevestigd worden. Nu is het nut dus een beetje weg van mijn draadloze headset. Ik wil dus het signaal van deze clipon draadloos verzenden naar mijn PC.

Ik kan bijna niet voorstellen dat dit niet bestaat. Alvast bedankt voor jullie tijd.

Met vriendelijke groet,
Ernst

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ten eerste, wat heb je zelf al gevonden?
Ten tweede, dit gaat heel moeilijk worden. Maar als ik even op google zoek op TrackIR, is dit volgens mij een trackingsysteem voor je hoofd? In dat geval zou je misschien de IR-ledjes op je headset met een paar batterijen kunnen voeden.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
De TrackClip die je op je hoofd bevestigd is toch een passieve component, enkel de TrackIR 5 die op je monitor komt heeft toch een USB connectie?

/edit: Ah oke, er zit ook een TrackClip PRO bij die LED'jes heeft. Volgens hun site heeft wordt deze ook gevoed via USB. Mogelijk is een mobile battery power pack / power bank die gebruikt wordt om telefoons ed te zonder netspanning kunnen opladen iets voor je, zit meestal gewoon een USB aansluiting op en hoef je dus niets te solderen. Gaat waarschijnlijk behoorlijk lang mee als er slechts een paar ledjes mee gevoed worden.

[ Voor 71% gewijzigd door Nielson op 10-08-2013 22:46 ]

• lever
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-11 15:31
Nielson schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:22:
De TrackClip die je op je hoofd bevestigd is toch een passieve component, enkel de TrackIR 5 die op je monitor komt heeft toch een USB connectie?

/edit: Ah oke, er zit ook een TrackClip PRO bij die LED'jes heeft. Volgens hun site heeft wordt deze ook gevoed via USB. Mogelijk is een mobile battery power pack / power bank die gebruikt wordt om telefoons ed te zonder netspanning kunnen opladen iets voor je, zit meestal gewoon een USB aansluiting op en hoef je dus niets te solderen. Gaat waarschijnlijk behoorlijk lang mee als er slechts een paar ledjes mee gevoed worden.
Dit klinkt als een super idee. Nu ik er over na denk is het alleen de 3 IR ledjes die gevoed moeten worden. Is kijken of ik er iets van kan maken. Hoe kan ik zo dom zijn om te bedenken dat er ook echt signalen heen moeten >,>.

Ik zal nog steeds wel moeten solderen, Wil het draadje van 2 meter toch iets korter maken. Maar dit zal geen probleem moeten zijn.
Super bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door lever op 11-08-2013 01:45 ]