Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 15:30
Zoals jullie uit de topictitel kunnen afleiden heeft mijn telefoon een mankement. Het volgende is namelijk aan de hand.
Ik zat vanmiddag rustig met mijn s4 op de bank toen het scherm plotseling begon te knipperen. Paar tellen later sprong het geheel op geel/groen met heleboel verschillend gekleurde pixels erin. Denk aan een groen ijsje met discodip erop.
Restart, batterij eruit e.d. werken niet. Scherm gaat gelijk op groen, ook met recovery.
Ik krijg berichten binnen en telefoon trilt bij aanraking scherm, dus alles lijkt verder naar behoren te functioneren.

Ik heb op internet gekeken, echter (bijna) niets over gevonden. Ik ben daarom gelijk langs een T-mobile winkel geweest, maar daar hadden ze een aanschafbewijs nodig om mijn telefoon voor reparatie op te sturen. (alles gaat tegenwoordig digitaal, waarom nu opeens wel een papiertje nodig?)

Iemand meer informatie? Als het een softwarekwaal is, waarschijnlijk niet, kan ik het zelf oplossen en anders weet ik meer als T-Mobile het afwimpelt met "vochtschade"

Ik kan foto's nemen, maar deze meneer heeft er al een duidelijke video van:

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je geen aankoopbewijs? Dit is gewoon een hardwaredefect.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Ik heb aankoopbewijzen uit 2008, maar niet van mijn telefoon. Waarschijnlijk met mijn oude contract weggegooid tijdens de grote schoonmaak.

Is geen probleem verder hoor. Kan het zo uitprinten.

[ Voor 16% gewijzigd door yur400 op 10-08-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 13:13
Weet je nog waar (en wanneer) je hem gekocht hebt?. Dan zou je namelijk kunnen proberen een kopie nota van de winkel te krijgen. Dit maakt het je gewoon makkelijker.

Voor garantie heb je geen een bon nodig, je moet enkel kunnen bewijzen dat je hem bij die winkel hebt gekocht en wanneer. Klinkt als een klein verschil, maar is vaak toch nog te bewijzen. (door middel van bankafschrift, persoon die mee was toen je hem kocht (een getuige). Echter dit is jurisisch getouwtrek en vaak kan een winkel wel een kopie bon produceren. Als je die hebt, kun je heel makkelijk het bewijs leveren dat je de telefoon daar gekocht hebt.

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Ik heb mijn contract ook digitaal opgestuurd gekregen, dus dat aankoopbewijs is geen probleem meer.
Ik snap alleen niet waarom het nodig is. Ik sta gewoon in hun klantenbestand en waarschijnlijk kunnen ze binnen 1 minuut zien dat ik 2 maanden terug een abonnement, met een galaxy s4, heb afgesloten.

Ben zelf zeer benieuwd naar wat voor mankement mijn telefoon heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

lijkt me een verrotte tochscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Sterker nog, ze kunnen zelfs het imei nummer zitten van het toestel wat ze hebben verkocht

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtriessen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-12-2016
Ik heb sinds vanavond hetzelfde probleem, mijn S 4 is wel al 5 jaar oud.
Ben benieuwd of iemand de oplossing heeft.

Groet,

Markus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

*knip*. Het is verstandig als je nog een keer Het algemeen beleid #reageren doorleest.

[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 05-12-2016 10:38 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 00:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mtriessen schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:45:
Ik heb sinds vanavond hetzelfde probleem, mijn S 4 is wel al 5 jaar oud.
Ben benieuwd of iemand de oplossing heeft.
Bedankt voor het gebruiken van de search, maar topics kicken uit 2013 is niet de bedoeling. Maak even een nieuw topic aan en beschrijf daar duidelijk wat je probleem is en wat je al gedaan of geprobeerd hebt om het op te lossen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.