Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

wat kan ik verwachten met een bbm 425 euro systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo!

ik ben van plan een nieuwe pc te kopen maar weet niet precies wat wat is.
Als ik het precieze systeem van de best buy maand juli koop in de 425 euro categorie, wat voor games kan ik dan runnen?

Ook, hoeveel geld bespaar je als je de onderdelen los koopt en zelf in elkaar zet of als je ze in elkaar gezet al koopt.

alvast bedankt!

Verwijderd

Als je de specs post dan kunnen we verder.

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik denk dat de meeste bedrijven een 50 euro vragen voor in elkaar te laten steken.

Vergeet wel niet dat de BBG machines zonder windows licentie zijn, dit zal je misschien ook nog nodig hebben.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:08:
hallo!

ik ben van plan een nieuwe pc te kopen maar weet niet precies wat wat is.
Als ik het precieze systeem van de best buy maand juli koop in de 425 euro categorie, wat voor games kan ik dan runnen?

Ook, hoeveel geld bespaar je als je de onderdelen los koopt en zelf in elkaar zet of als je ze in elkaar gezet al koopt.

alvast bedankt!
Ik heb zelf ervaring met het in elkaar zetten door alternate en azerty. Ik verkies Azerty heel erg boven alternate. Alternate probeert je draadjes op de meest gekke plaatsen weg te stoppen, monteert voedingen verkeerd om, etc...
Bij azerty zorgen ze ook nog een beetje voor wat cablemanagement. Ik ben erg tevreden met de assemblage service van Azerty.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Allereerst: Welkom op Tweakers! :p
Ik zou zeggen: de meeste games nowadays op medium!
Bedoel je hierbij, in vergelijking met een een geassembleerde pc naar jouw keuze of een pc uit de winkel?
Zelf in elkaar zetten is bijna altijd de goedkoopste weg: dit is best gemakkelijk, en internet is je vriend wat betreft tutorials! ;)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Inderdaad, ten eerste welkom op Tweakers. Ook van nieuwe leden (ondanks reg. datum in 2011) verwachten we gedegen inzet. Je huidige openingspost is zeer mager, wat vooral te danken is aan het gebrek aan eigen inzet. Je kan zelf opzoeken hoe de videokaart van dat systeem presteert in games.
Assemblagekosten verschillen per winkel en kan je dan ook opzoeken.

Dit is te summier, vandaar op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.