Toon posts:

Harmankardon hkts200 Geen geluid uit speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Vaak lees ik op dit forum en tot zover heeft het me altijd geholpen mijn probleempjes op te lossen tot en met vandaag. Ik kon geen oplossing hiervoor vinden.

Ik heb een harman kardon set, de hkts 200 mediaplayer en 2 sat. speakers en een subwoofer. De subwoofer is defect geraakt. Deze is ontkoppeld, maar wat mij verbaasd is dat er ook geen geluid uit mijn speakers komt. Het is overigens een 2.1 systeem.

De mediaplayer speelt cd's af, gaat aan, functioneert op alles verder goed. Wat ik heb geprobeerd is de subwoofer aan te sluiten met een nieuw zekering. Deze scheen ontploft te zijn. Na het vernieuwen van de zekering springt deze er weer uit, (daarom is de sub ook ontkoppeld).

Ik verwacht dan dat ik geluid zou moeten krijgen vanuit mijn setje op de speakers, maar dat krijg ik dus niet terwijl de cd af speelt en het beeld wordt weergegeven op de televisie. Doe ik echter een koptelefoon aansluiten op de mediaplayer (aan de rechterkant) dan hoor ik wel geluid afspelen uit de koptelefoon. Ook muziek van een mp3 cd wordt via de koptelefeoon afgespeelt en niet vanuit de speakers.

Ik denk zelf dat er een versterker in de mediaplayer zit die niet werkt. Maar dat weet ik niet zeker

Weet iemand waar dit aan ligt en/of dit probleem een groot probleem is of een klein probleempje. Iemand tips hoe ik dit zelf kan oplossen.

Alvast bedankt voor jullie hulp

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 15:41 ]

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik ken de hkts200 niet specifiek en ik kan de handleiding zo snel niet online vinden, dus daarom een wat 'blinde suggestie'
Kan het zijn dat de versterker detecteert dat de subwoofer afwezig is? En daardoor geen enkel geluid over de speakers produceert?

Is er in de instellingen/menu's een mogelijkheid om in te stellen dat jou systeem (nu) geen 2.1 is, maar 2.0?
Kun je wellicht op een andere manier in de instellingen de linker en rechter speaker manipuleren? Een automatische setup die je nog een keer kan doorlopen?

Overigens denk ik niet dat je blij wordt het geluid van alleen de satellieten. Heel erg incompleet. zogezegd ;)