Dom geweest, windows 8 key veranderd

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:11
Hallo allemaal,

Probeerde vandaag office via een niet zo legitieme manier te activeren en dat (kms) programmatje heeft nu ook mijn windows key veranderd (welke ik wel legaal heb gekocht). Windows is verder nog steeds wel geactiveerd, en ik probeerde mijn key weer te veranderen via het slui 3 commando, echter wordt mijn legit key niet geaccepteerd omdat ik achteraf later een andere legit key heb gebruikt voor de toevoeging van media center (ik krijg de melding dat ik een key nodig heb voor windows + media center) . Kan het kwaad dat ik nu een andere key heb volgens windows (ivm met linking aan moederbord ed.)? En kan ik het alsnog veranderd krijgen via een commando ofzo?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Jammer genoeg gaan wij je niet helpen.
Het is namelijk niet toegestaan dit soort onderwerpen te bespreken aangezien dit illegaal is. Helaas ;)

Edit: Wat je kan doen om je windows te proberen te herstellen is de productcode gewoon opnieuw invoeren en anders zit er niks anders op dan een herinstallatie.

Dit zijn dingen waar je hopelijk wat van leert aangezien dit niet is toegestaan hier te bespreken ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Mrjraider op 10-08-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:43

Fiber

Beaches are for storming.

Een clean install doen zal toch wel helpen...? Eventueel met behulp van een belletje naar Microsoft...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Zit er geen slmgr.vbs meer in Windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Fiber schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:40:
Een clean install doen zal toch wel helpen...? Eventueel met behulp van een belletje naar Microsoft...
Dat probeer ik juist te vermijden, maar het lijkt de enige optie tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:49
johnkeates schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:42:
Zit er geen slmgr.vbs meer in Windows 8?
slmgr zit gewoon nog in Windows 8.
En de key wijzigen kan altijd, zelfs je editie wijzigen (naar een hogere versie althans) kan ook altijd (met DISM dan).

TS : als jij windows 8 met mediacenter hebt dan zou je toch gewoon dmv slmgr /ipk <key van mediacenter> doen en als die key erin staat slmgr /ato doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Jongens, blijkt dat ik dubbel dom ben geweest :'). Ik herkende de laatste 5 tekens van de code niet omdat deze niet overeenkwamen met mijn gekochte win8 code, maar wat blijkt, dit waren gewoon de 5 laatste tekens van de media center code. Vond het al zo vreemd dat de activatiedatum gisteren was. Kennelijk heeft die kms hack dus toch niet mijn windows aangeraakt. Nooit meer doen voor mij dus...

Toch bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
Het is natuurlijk hartstikke dom om d.m.v. een KMS tool je Office te 'activeren', maar je moet je dan natuurlijk niet om hulp gaan vragen op Tweakers. Zoals je in het Algemeen Beleid kunt lezen is het niet toegestaan om dat soort zaken te bespreken.

Nu snap ik best dat je natuurlijk je legaal geactiveerd Windows om zeep hebt geholpen, maar dat is nu eenmaal het risico als je met dat soort zaken aan de gang gaat. Helaas kunnen we je ook daar niet bij helpen. Gelukkig voor jou is je Windows probleem wel opgelost, want dit topic gaat nu op slot.

Inderdaad nooit meer doen, een topic over dit soort onderwerpen aanmaken, bedoel ik dan!

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 10-08-2013 17:05 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.