Na het kopen en installeren van een raspberry Pi ben ik om en wil ik ook beneden XBMC gaan gebruiken. Ik heb altijd een popcorn hour a-200 gehad en deze deed het altijd perfect maar qua extra functies niet erg uitgebreid danwel bruikbaar. Nu lijkt een HTPC mij het perfect alternatief voor een mediaspeler.
Ik wil graag dat hij stil is en hij moet 3D bluray iso's kunnen afspelen. Ik heb al een NAS dus opslag gebeurt extern. Misschien dat ik er nog een HD in monteer voor lokaal downloaden/par/unrar van bluray iso's omdat dit op de NAS nogal traag gaat.
Nu had ik een lijstje op het forum van xbmc.org gevonden met 4 verschillende system, op windows gebaseerd. Het gaat om de windows build 3.
Wat zou ik hier nog aan kunnen veranderen of verbeteren? Ik heb een logitech harmony remote en door de komst van HDMI-CEC twijfel ik eigenlijk of ik deze straks nog nodig heb?
Ik wil graag dat hij stil is en hij moet 3D bluray iso's kunnen afspelen. Ik heb al een NAS dus opslag gebeurt extern. Misschien dat ik er nog een HD in monteer voor lokaal downloaden/par/unrar van bluray iso's omdat dit op de NAS nogal traag gaat.
Nu had ik een lijstje op het forum van xbmc.org gevonden met 4 verschillende system, op windows gebaseerd. Het gaat om de windows build 3.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-6400K Boxed | € 59,45 | € 59,45 |
| 1 | MSI FM2-A75IA-E53 | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Antec ISK 110 Vesa | € 72,80 | € 72,80 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1866C11D3P1K2/4G | € 45,23 | € 45,23 |
| 1 | Adata Premier Pro SP600 32GB | € 42,60 | € 42,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 295,58 | |
Wat zou ik hier nog aan kunnen veranderen of verbeteren? Ik heb een logitech harmony remote en door de komst van HDMI-CEC twijfel ik eigenlijk of ik deze straks nog nodig heb?