Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies voor een Student

Pagina: 1
Acties:

• aryan1171
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik doe een ict opleiding, en zoals de titel al aangeeft:
Ik zoek een laptop die aan mijn eisen voldoet. Helaas ben ik niet thuis in de laptops.

Ik heb een budget van maximaal 600,-. Gewicht doet er voor mij niet echt toe, wel een leuke extra.
De laptop zal vooral gebruikt worden voor schoolzaken, hoewel ik er wel van geniet om zo nu
en dan een spelletje zoals Minecraft of League of Legends te spelen. Ik zat zelf te kijken naar de
AMD A series, hier heb ik veel goeds over gehoord. Natuurlijk is Intel ook geen probleem.
Wat opslag betreft: Ik hoef geen gigantische hoeveelheden opslag, een paar spellen en wat series
zijn alles wat opgeslagen hoeft te worden. Merk doet er ook niet toe, De laptop moet natuurlijk
wel lekker stevig aanvoelen. Ik heb bijvoorbeeld interesse in de Acer v3, maar ook heb ik een Asus bij de mediamarkt gespot wier een 1TB schijf huist. De Acer heeft een krachtigere grafische kaart, maar de Asus weer niet.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

• dejoma
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-08-2022
Dell 15R SE , zie dell kortingsbonnen topic :-) kom je rond de 600 uit voor een beestachtige laptop.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

josephusmarinus schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:30:
Dell 15R SE , zie dell kortingsbonnen topic :-) kom je rond de 600 uit voor een beestachtige laptop.
Je bent waarschijnlijk zo blij met je laptop dat je zonder dat je het door hebt heel tweakers LAA ermee volspammed :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!