Toon posts:

driver nvidia ge-force 330m

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een andere laptop: Een Dell vostro 3700 met een nvidia ge-force 330m videokaart, maar ik kan de juiste driver niet vinden. Bij elke driver die ik heb geprobeerd verschijnt er deze mededeling: Dit grafisch stuurprogramma kon geen compatibele grafische hardware vinden, hoewel de videokaart wel zichtbaar is in mijn bios. Ik heb al meerdere drivers van dell (Drivers op de cd-rom met drivers die geleverd zijn bij levering van deze laptop en een aantal die op de Dell site stonden met behulp van de service-tag) en een aantal van nvidea. Die ik heb gevonden door middel van andere fora. maar geen van alle hebben iets opgeleverd.
dus mijn vraag is: heeft er iemand hetzelfde probleem gehad of nu nog op dit moment en wat valt er aan te doen?

alvast bedankt. :)
Karel

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2013 20:57 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:46

Fiber

Beaches are for storming.

Je kan je drivers sowieso beter van de Nvidia site halen. En eerst de oude drivers verwijderen.

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Je kan ook Microsoft Update eerst draaien. Die heeft ook veel drivers.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 21:06:
Je kan je drivers sowieso beter van de Nvidia site halen. En eerst de oude drivers verwijderen.

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Je kan ook Microsoft Update eerst draaien. Die heeft ook veel drivers.
ook jouw link werkt blijkt toch niet de goede driver op te leveren, maar ligt het überhaupt wel aan de driver? is er niet nog een tussenprogramma waar de driver zijn info uit haalt of haalt hij deze gelijk uit de bios?
het enigste spoor waaruit ik kan halen dat er een 330m videokaart in zit is als ik in de bios kijk voor de rest in windows kan ik niks vinden over de videokaart en ik weet 100% zeker dat deze erin zit

nu ook microsoft update geprobeerd leverde niets op :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 17:30 ]