Toon posts:

Wijziging User Review - [Volturum] [Wooxy]

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik voorop stellen dat ik liever een leuke deal had gezien, jammer genoeg is dit er niet uit gekomen. Daarentegen heb ik een "wraak review" op mijn Gallery gekregen.

Op 13 februari heb ik contact gezocht met Volturum, voor een leuk speakersetje die ik hier wel ergens een plekje kon geven. Goed contact en vooral snel contact gehad in het begin (vragen over en weer). Vervolgens een weder aanbod gedaan, waarna ik 5 dagen niets heb gehoord. Na meerdere berichten gestuurd te hebben kregen ik het volgende berichtje terug:

"Excuses voor de late reactie, was het weekend weg.
Helaas kan ik hier echt niet mee akkoord gaan. Ik heb namelijk van een andere bieder 42,50 € incl verzenden gekregen."

Helemaal prima, Volturum heeft het goed recht om zijn product aan de hoogste bieder te verkopen. Een echte deal hadden wij ook nog niet. Weliswaar zie ik een week later nog steeds de advertentie staan, dus ik was nieuwsgierig of de verkoop nog wel was doorgegaan, zo niet dan had ik nog wel interesse.

Na wel geteld 6 berichten gestuurd te hebben, tussen de periode 19 februari en 27 maart, heb ik (tot op heden) nog steeds geen reactie gehad, terwijl de advertentie gewoon online stond.

Op zaterdag 6 april heb ik dan maar een review achter gelaten en alleen een score gegeven op communicatie (voldoet aan beschrijving en aflevering heb ik tenslotte niet kunnen beoordelen).

Tot mijn verbazing zag ik laatst dat op di 24 mei een slechte beoordeling is geschreven door Volturum op mijn profiel, met scores van 1 (ook bij voldoet aan beschrijving en aflevering). Het volgende is geschreven: "Probeert te onderhandelen in bier om onders een bod te komen, zelfs na minimum bod duidelijk te hebben gemaakt probeert meneer eronder te komen. Snapt niet dat een minimum een ondergrens is."

Jammer, ik probeer altijd op een ludieke manier iets toe te voegen aan mijn bod, wat veel tweakers ook waarderen. Bij Volturum had ik voorgesteld een fles blond bier. Afgezien wat Volturum heeft geschreven is dit naar mijn inzien duidelijk een wraak review, want een week later staat er op de Gallery van Volturum dat het speaker setje verkocht is en een review. Naar mijn inzicht heeft Volturum toen pas mijn review gelezen en bij mij een "wraak review" achter gelaten. Tenslotte was de laatste keer dat volturum op mijn berichten reageerde op 19 februari, 3 maanden eerder.

Ik hoop dat de review verwijderd kan worden / samen met Volturum tot een oplossing te komen. Ik zal contact opnemen met Volturum en hem op de hoogte brengen van het topic.

Link gallery Volturum: gallery: Volturum
Link gallery Wooxy: gallery: Wooxy

Update 18.30: Volturum op de hoogte gebracht van het topic dmv DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk is dat er uiteindelijk helemaal geen transactie heeft plaatsgevonden. Als meneer van mening is dat hij gewoon maar een zo negatieve score neer kan kwakken terwijl het om onderdelen gaat die niet van toepassing zijn, dan is hij op Tweakers aan het verkeerde adres.

De review is om die reden al verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Floppus, ik sluit me daar ook helemaal bij aan. Zijn er verder nog dingen of acties die ik moet ondernemen of word bij deze het topic gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:49
We gaan de zaak sluiten. :)

Dit topic is gesloten.