Mijn moeder wil graag een tablet gaan aanschaffen. Ze wil de tablet voornamelijk gaan gebruiken om op te werken.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy Note 10.1 en die vind ze wel mooi, vooral ook omdat je er op kunt schrijven. Verder zijn de eisen:
- Er moet in office (word) gewerkt kunnen worden
- Er moet een toetsenbord(je) aangesloten kunnen worden
- Het moet allemaal redelijk simpel werken (makkelijk schakelen tussen apps)
- Het moet redelijk compact (draagbaar) zijn
Deze 2 tablets zijn de opties tot nu toe, vanwege dat de Surface goedkoop via haar werkgever te krijgen is en omdat ik zelf de Note 10.1 heb.
Mijn moeder is geen digibeet, maar ze heeft wel altijd even tijd nodig om met elektronica te werken.
De prijs
- Microsoft Surface RT 32 GB: €209,75
- Microsoft Surface RT 32 GB met touch cover: €259,50
- Microsoft Surface RT 32 GB met type cover: €299,50
Galaxy Note 10.1
pricewatch: Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart
Goedkoopste nu - 50 euro cashback =~ 350,-
Dus een microsoft surface met type cover is nog 70 euro goedkoper de kale Note. Bij de Note moet er dan nog een hoesje en toetsenbordje bij. Waarschijnlijk bij het kiezen van de Note zullen we wel een goede aanbieding afwachten.
Voordeel van de Surface is dat het toetsenbord direct een hoes is en dat microsoft office er standaard op staat, nadeel is alleen dat je er niet makkelijk met een pen op kunt schrijven.
Iemand nog slimme tips?
Ik heb zelf een Samsung Galaxy Note 10.1 en die vind ze wel mooi, vooral ook omdat je er op kunt schrijven. Verder zijn de eisen:
- Er moet in office (word) gewerkt kunnen worden
- Er moet een toetsenbord(je) aangesloten kunnen worden
- Het moet allemaal redelijk simpel werken (makkelijk schakelen tussen apps)
- Het moet redelijk compact (draagbaar) zijn
Deze 2 tablets zijn de opties tot nu toe, vanwege dat de Surface goedkoop via haar werkgever te krijgen is en omdat ik zelf de Note 10.1 heb.
Mijn moeder is geen digibeet, maar ze heeft wel altijd even tijd nodig om met elektronica te werken.
De prijs
- Microsoft Surface RT 32 GB: €209,75
- Microsoft Surface RT 32 GB met touch cover: €259,50
- Microsoft Surface RT 32 GB met type cover: €299,50
Galaxy Note 10.1
pricewatch: Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart
Goedkoopste nu - 50 euro cashback =~ 350,-
Dus een microsoft surface met type cover is nog 70 euro goedkoper de kale Note. Bij de Note moet er dan nog een hoesje en toetsenbordje bij. Waarschijnlijk bij het kiezen van de Note zullen we wel een goede aanbieding afwachten.
Voordeel van de Surface is dat het toetsenbord direct een hoes is en dat microsoft office er standaard op staat, nadeel is alleen dat je er niet makkelijk met een pen op kunt schrijven.
Iemand nog slimme tips?