Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 21:39
Mijn moeder wil graag een tablet gaan aanschaffen. Ze wil de tablet voornamelijk gaan gebruiken om op te werken.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy Note 10.1 en die vind ze wel mooi, vooral ook omdat je er op kunt schrijven. Verder zijn de eisen:
- Er moet in office (word) gewerkt kunnen worden
- Er moet een toetsenbord(je) aangesloten kunnen worden
- Het moet allemaal redelijk simpel werken (makkelijk schakelen tussen apps)
- Het moet redelijk compact (draagbaar) zijn

Deze 2 tablets zijn de opties tot nu toe, vanwege dat de Surface goedkoop via haar werkgever te krijgen is en omdat ik zelf de Note 10.1 heb.

Mijn moeder is geen digibeet, maar ze heeft wel altijd even tijd nodig om met elektronica te werken.

De prijs
- Microsoft Surface RT 32 GB: €209,75
- Microsoft Surface RT 32 GB met touch cover: €259,50
- Microsoft Surface RT 32 GB met type cover: €299,50

Galaxy Note 10.1
pricewatch: Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart
Goedkoopste nu - 50 euro cashback =~ 350,-

Dus een microsoft surface met type cover is nog 70 euro goedkoper de kale Note. Bij de Note moet er dan nog een hoesje en toetsenbordje bij. Waarschijnlijk bij het kiezen van de Note zullen we wel een goede aanbieding afwachten.

Voordeel van de Surface is dat het toetsenbord direct een hoes is en dat microsoft office er standaard op staat, nadeel is alleen dat je er niet makkelijk met een pen op kunt schrijven.

Iemand nog slimme tips? :)

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik heb de Note ook, maar vind je dat schrijven dan fijn werken? Ik vind het vooral grappig, dan echt handig. Nu scheelt het dat ik op papier al lelijk schrijf...

Office is voor werk toch wel erg handig, dus ik zou voor de Surface kiezen. Tegelijk zou ik niet graag willen werken op een tablet. Te traag, te klein scherm, minder goed in multitasking, qua tekstinvoer is het minder. Al moet ik zeggen dat ik geen extern toetsenbord heb.

Wat voor werk gaat ze er eigenlijk mee doen?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
zou de surface adviseren, is even wennen maar blijft bijvoorbeeld gewoon Word gebruiken met de al bekende mogelijkheden.

Verwijderd

Ook een galaxy 10.1 gekocht, 2 x zelfs. Cashback actie. Alles volgens de regels opgestuurd en mooi niets. Man krijgt een mail dat dit model niet in aanmerking komt voor de actie!
Op site Samsung staat wel degelijk dit model voor de cashback!
Ze zijn nog niet klaar hiermee!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb zowel een Galaxy Tab 10.1 in huis als een Surface RT. Deze vraag is een nobrainer, de Surface wint echt hands down, met 2 vingers in de neus van de Tab. Nou weet ik wel dat een Note "ietsjes" nieuwer is dan een Tab, maar als je moeder al met Windows kan omgaan, is een Surface een eitje.

Office is voorgeïnstalleerd en er zit een goed toetsenbord bij (wel de Type Cover nemen!). Alles reageert als een dolle, zo vlot. Het kan met en zonder toetsenbord want die is afklikbaar en als de Surface ook nog eens goedkoper is?

* P_Tingen zou het wel weten

[ Voor 4% gewijzigd door P_Tingen op 24-01-2014 20:37 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
Voor echt werken zou ik echt voor de surface gaan.
Word, typecovers etc

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:51:
Ook een galaxy 10.1 gekocht, 2 x zelfs. Cashback actie. Alles volgens de regels opgestuurd en mooi niets. Man krijgt een mail dat dit model niet in aanmerking komt voor de actie!
Op site Samsung staat wel degelijk dit model voor de cashback!
Ze zijn nog niet klaar hiermee!
Beetje onzinnig om daar een topic van een half jaar oud voor omhoog te kicken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.