Geachte forumgebruikers,
Ik ben na het afbreken van mijn vorige pc toe aan een nieuwe.
Het is de bedoeling dat dit systeem in de woonkamer naast het TV meubel komt te staan. Om deze reden mag de kast maximaal 50 cm diep zijn inclusief eventueel uitstekende kabels. Nu heb ik geprobeerd om zelf een systeem samen te stellen waar ik weer even mee vooruit kan, echter zie ik ondertussen door de bomen het bos niet meer. Ik wil wel graag zelf het systeem bouwen omdat dit gewoon een stuk goedkoper is dan een kant en klare kast te kopen. De voeding en OS heb ik nog van mijn vorige PC.
Graag advies over het onderstaande lijstje:
Films kijken zal zeker lukken en verder speel ik graag games als Starcraft en Battlefield.
Aangezien de setup in de woonkamer komt moet deze ook vrij stil zijn, mijn voorkeur gaat uit naar AMD en ATI. Dit enkel en alleen omdat ik hier altijd goede ervaringen mee heb gehad. Totaal budget tussen de € 800,- en € 900,- (goedkoper mag natuurlijk ook).
Alvast bedankt voor jullie advies.
Met vriendelijke groet,
Albert Kremer
Ik ben na het afbreken van mijn vorige pc toe aan een nieuwe.
Het is de bedoeling dat dit systeem in de woonkamer naast het TV meubel komt te staan. Om deze reden mag de kast maximaal 50 cm diep zijn inclusief eventueel uitstekende kabels. Nu heb ik geprobeerd om zelf een systeem samen te stellen waar ik weer even mee vooruit kan, echter zie ik ondertussen door de bomen het bos niet meer. Ik wil wel graag zelf het systeem bouwen omdat dit gewoon een stuk goedkoper is dan een kant en klare kast te kopen. De voeding en OS heb ik nog van mijn vorige PC.
Graag advies over het onderstaande lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8150 Black Edition | € 156,80 | € 156,80 |
| 1 | ASRock 970 Extreme4 | € 77,10 | € 77,10 |
| 1 | Sapphire HD 7950 Boost OC 3GB GDDR5 Vapor-X Boost | € 242,90 | € 242,90 |
| 1 | Corsair Carbide Air 540 | € 111,32 | € 111,32 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 12,75 | € 12,75 |
| 1 | Asus SDRW-08D2S-U Zwart | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Kingston SSDNow V Series V300 120GB | € 79,- | € 79,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 711,37 | |
Films kijken zal zeker lukken en verder speel ik graag games als Starcraft en Battlefield.
Aangezien de setup in de woonkamer komt moet deze ook vrij stil zijn, mijn voorkeur gaat uit naar AMD en ATI. Dit enkel en alleen omdat ik hier altijd goede ervaringen mee heb gehad. Totaal budget tussen de € 800,- en € 900,- (goedkoper mag natuurlijk ook).
Alvast bedankt voor jullie advies.
Met vriendelijke groet,
Albert Kremer