Een aantal jaren geleden (een jaar of 5) heb ik een nieuwe computer laten samenstellen bij Azerty. Twee jaar later heb ik tussentijds nog een nieuwe video kaart laten plaatsen bij onze lokale computer winkel en meer intern geheugen. De laatste jaren merk ik dat mijn computer de nieuwe programma's niet meer zo goed aankan als voorheen. Logisch want alle technologie wordt beter. Ondanks dat ik mijn computer zeer schoon houd en regelmatig voorzie van een nieuw besturingssysteem.
Nu wil ik graag een fijne computer behouden voor thuis gebruik waar ik spelletjes speel en video bewerking uitvoer. Zeker nu er een hoop mooie nieuwe spellen aankomen GTA5, Sims4, nieuwe WOW, Assassins creed? enz... Maar ook Adobe CS 6 en Cyberlink power director moeten goed lopen.
Mijn huidige systeem (wat ik heb kunnen vinden) is:
System: Gigabyte technology co. ltd | EP45-DS3
Processor: Inter® Core™ 2 DUO CPU E8400 @ 3.00 GHz
Video: NVIDIA GEFORCE 250
Geheugen: 8,00 GB | Kingston ValueRAM 2x 4GB | 240-pins, 800 MHz
Besturingssysteem: Windows 8 Pro 64-bits
Schijf: Samsung SpinPoint F1 640GB geheugen
Schijfstation: Samsung WriteMaster SH-S223F
Kast+ voeding: Antec Sonata III 500 EU
Zouden jullie mij advies kunnen geven over de mogelijkheden voor dit systeem. Of is het beter gezien de oude componenten om te gaan voor een nieuw systeem en dit systeem door te verkopen? (er zijn afnemers in de familie) En als laatste vraag. Welke webshop is op dit moment prijs kwaliteit het beste voor de aanschaf van dergelijke producten?
Ik hoop dat jullie zouden kunnen helpen.
Nu wil ik graag een fijne computer behouden voor thuis gebruik waar ik spelletjes speel en video bewerking uitvoer. Zeker nu er een hoop mooie nieuwe spellen aankomen GTA5, Sims4, nieuwe WOW, Assassins creed? enz... Maar ook Adobe CS 6 en Cyberlink power director moeten goed lopen.
Mijn huidige systeem (wat ik heb kunnen vinden) is:
System: Gigabyte technology co. ltd | EP45-DS3
Processor: Inter® Core™ 2 DUO CPU E8400 @ 3.00 GHz
Video: NVIDIA GEFORCE 250
Geheugen: 8,00 GB | Kingston ValueRAM 2x 4GB | 240-pins, 800 MHz
Besturingssysteem: Windows 8 Pro 64-bits
Schijf: Samsung SpinPoint F1 640GB geheugen
Schijfstation: Samsung WriteMaster SH-S223F
Kast+ voeding: Antec Sonata III 500 EU
Zouden jullie mij advies kunnen geven over de mogelijkheden voor dit systeem. Of is het beter gezien de oude componenten om te gaan voor een nieuw systeem en dit systeem door te verkopen? (er zijn afnemers in de familie) En als laatste vraag. Welke webshop is op dit moment prijs kwaliteit het beste voor de aanschaf van dergelijke producten?
Ik hoop dat jullie zouden kunnen helpen.