Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB wifi overheat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Doordat ik geen internet kabel naar mn desktop pc kan trekken ben ik genoodzaakt om draadloos internet te gebruiken. Onlangs heb ik een USB wifi adapter van sitecom gekocht, opzich prima apparaat voor standaard internet gebruik. Echter wanneer ik ga gamen / downloaden wordt dit ding mega warm en lijkt het wel alsof deze vastloopt door de hitte. In game bijvoorbeeld schiet mn ping na 15 minuten spelen van circa 30 / 40 naar 500 / 600. Mijn vraag aan jullie is of dit kan ? En wat goede alternatieven zijn mocht dit het probleem zijn ?

Met vriendelijke groet,

rallieee

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Geef even wat meer info welk type van Sitecom deze is. En voor de volledigheid ook de specs van je pc waarmee je dit hebt.

Heb je naast het gamen nog andere applicaties open staan zoals een browser, torrent applicatie e.d.?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Een alternatief is een powerline adapter of pci wifi kaart.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Een WIFI adapter in je PC bouwen met extrerne antennes of je koop een ventilator.

http://www.yorcom.nl/arti...J3yj7DE8LgCFcOV3god8G8A1A

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de reacties, het type is SITECOM WLA-2100. Deze pci wifi kaart lijkt me wel een goede oplossing. Zijn deze kaarten makkelijk in te bouwen en hebben deze geen last van overhitting?
specs zijn; Intel Core i5 4570 / 3.2 GHz
ASRock B85M-HDS - Moederbord - Micro ATX - LGA1150 Socket - B85 - USB 3.0 - Gigabit Ethernet
GeForce GTX 760 - 2 GB GDDR5 - PCI Express 3.0 x16 - 2 x DVI,
XFX Core Edition PRO550
Crucial Ballistix Sport - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik vind het al vreemd dat je wifi-stickje zo heet wordt. Maargoed, een PCI-kaartje heeft een veel groter koeloppervlak, heb sowieso nog nooit problemen gehad met hete wifi-kaartjes o.i.d.

• isNull
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb dezelfde ervaringen met USB WiFi adapters. Een goede oplossing die ik zelf ook gebruik is zoals al genoemd een WIFi PCI kaartje. Die hebben geen last van oververhitting. Het inbouwen is makkelijk, en ze kosten ook niet zo veel (zie de pricewatch).
Pagina: 1