Binnenkort ga ik overstappen van Digitenne naar UPC incl Horizon en alle HD zenders etc. Omdat ik nu nog een HD-ready tv heb wil ik graag een nieuwe tv aanschaffen. Er is echter zoveel keus dat ik graag de hulp van de experts inroep.
Gebruik:
In willekeurige volgorde:
pricewatch: Panasonic Viera TX-P50GT50
pricewatch: Samsung UE50ES5500 Zwart
pricewatch: Sharp LC-50LE652E Zwart
pricewatch: Panasonic TX-L50EM5E Zwart
Een van deze LG http://tweakers.net/price...;332018;332029/categorie/ (Ik vind het lastig om te zien wat de een nu onderscheid van de ander)
Hiernaast wil ik dus ook nog een nieuwe HIFI set uitzoeken die er op aangesloten moet worden (ben ik nog niet uit maar bijv pricewatch: LG HX771, pricewatch: Pioneer BCS-424 of pricewatch: Samsung HT-E355). Daarnaast nog een Mediaplayer zoals pricewatch: Mede8er MED800X3D/WP-2000 2TB
Gebruik:
- Gewoon TV kijken met niet al te veel eisen (UPC Horizon)
- 1080p films kijken via blueray of mediabox (MKV)
- Ipad aansluiten om bijv streams via de TV te kijken (heb geen laptop)
- Als alternatief voor de Ipad indien mogelijk gewoon via internet streams kijken
- Camera aansluiten om vakantiefoto's te kijken (optioneel want kan ook via mediabox)
- USB stick aansluiten met bijv foto's, muziek, films (optioneel)
- Full HD
- Max 1000 Euro (mag er ook iets boven zijn als dit het echt waard is)
- Moet opgehangen kunnen worden
- 50 inch (niet groter of kleiner)
- Moet op "alles" aangesloten kunnen worden zoals HiFi set (moet ik ook nog uitzoeken), Mediabox (heb nu een AC Ryan maar die ga ik ook nog vervangen), Ipad's, Camera's, USB? etc dus genoeg HDMI. Hier heb ik echter weinig verstand van.
- Moet goed werken met UPC Horizon
- Moet goed werken met Logitech Harmony
- Kleur zwart
- Internet
- 3D
- Merk maakt niet zo uit maar als ik toch een voorkeur heb is dat LG, Panasonic en Samsung en liever geen Philips. Sony zou ook kunnen. Dit is echter meer een onderbuik gevoel en niet direct bepalend.
- Plasma of LED of LCD maakt niet zoveel uit als het beeld maar mooi is. Nu heb ik een plasma en daar ben ik erg tevreden over.
In willekeurige volgorde:
pricewatch: Panasonic Viera TX-P50GT50
pricewatch: Samsung UE50ES5500 Zwart
pricewatch: Sharp LC-50LE652E Zwart
pricewatch: Panasonic TX-L50EM5E Zwart
Een van deze LG http://tweakers.net/price...;332018;332029/categorie/ (Ik vind het lastig om te zien wat de een nu onderscheid van de ander)
Hiernaast wil ik dus ook nog een nieuwe HIFI set uitzoeken die er op aangesloten moet worden (ben ik nog niet uit maar bijv pricewatch: LG HX771, pricewatch: Pioneer BCS-424 of pricewatch: Samsung HT-E355). Daarnaast nog een Mediaplayer zoals pricewatch: Mede8er MED800X3D/WP-2000 2TB
[ Voor 20% gewijzigd door thewizard2006 op 09-08-2013 14:15 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation