Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Problemen bij het schrijven van een review

Pagina: 1
Acties:

• 2pietjuh2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-10 21:10
hallo,

Ik probeer mijn review aan te passen, maar krijg geen balk meer te zien met opmaak. Ook lukt het toevoegen van fotos niet. Wat doe ik verkeerd? Ik heb een screenshot ter illustratie bijgevoegd.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12463226/tweakers%20werkt%20niet.png

Groetjes
2pietjuh2

EDIT: Ik zie na het plaatsen van deze post wat de tags zijn om de layout goed te krijgen. Daarmee is het gelukt. Maar toch, het balkje met opties om het makkelijk te maken zou handig zijn :).

[ Voor 30% gewijzigd door 2pietjuh2 op 09-08-2013 13:39 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:48

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

[...] maar krijg geen balk meer te zien met opmaak [...]
De balk met opmaakopties zie ik ook niet als ik een nieuwe review wil schrijven, dus die lijken daar helemaal niet beschikbaar te zijn. Bedoelde je dat?
[...] Ook lukt het toevoegen van fotos niet [...]
Kan je ook aangeven wat er precies misgaat bij het uploaden van de (nieuwe) foto's? Krijg je een foutmelding (of juist niet) of gaat er iets anders mis?

Ik speel deze vraag in ieder geval door naar Lieve Devvers, want dit is een designkwestie :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wil ik ook beamen, bij het editten van reviews, geen enkele UBB-code / smiley mogelijk... Lastig :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit