Port forwarden met hoog nummer lukt niet...?

Pagina: 1
Acties:

• daanh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07 13:49
Hallo, ik weet hoe ik met mijn modem (Thomson TG712) port forwarding moet instellen. Voor redelijk lage poorten (6882 bijvoorbeeld) werkt dit probleemloos.

Echter, voor een applicatie moet ik poorten 26500 tot 26505 forwarden. En dit verdomd het ding. Ik snap het niet. Iemand anders wel? Ik heb mijn provider al gebeld en die blokkeren de poorten niet. Wat er dan wel mis kan zijn weten ze niet. ("Ik kan u daarin niet verder helpen, omdat wij hierin niet worden getraind.")

Heel erg bedankt, Daan

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Die Thomsons zijn echt klotedingen met onnoemelijk veel bugs. Ik heb dit probleem ook gehad met deze router, toen ik nog bij Online zat. Ik heb geprobeerd dat ding gehackt te krijgen, maar daar was de router te goed voor dichtgetimmerd. Eigenlijk zijn ze alleen goed om uit het raam te gooien.

Luctor et Emergo || specs

• daanh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07 13:49
Hmmmm, had updaten ook geen zin?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:17

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Je kunt die dingen zelf volgensmij niet updaten of je moet ze kraken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

Heb 'm zelf, mn ouders hebben een abbo van Online.. niks beters mee dan uit het raam mikken, of je moet ze via JTAG weten te hacken, maar daar moet je wel wat technischer voor zijn :P

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.