Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Beter skipbare video's

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik erger me al een tijdje groen en geel aan het feit dat je zo moeilijk naar een specifieke tijd kunt springen in een video. Een snelle steekproef leert dat je alleen kunt springen naar veelvouden van 8 seconden, wat imho veel te lang is. Het hoeft niet op de frame precies, maar als je even een woord of zin slecht verstaat en je wilt even terug is het bloedirritant als je de vorige 7 seconde (wat dan een eeuwigheid lijkt) ook de hele tijd af moet wachten. Is dit een player of encoder instelling (bijv. de minimale tijd tussen keyframes) die makkelijk aangepast kan worden?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Wij hebben de videoplayer niet zelf ontwikkeld, dat heeft StreamOne gedaan. Ik kan het altijd vragen bij hun :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij heeft dit vooral te maken met de afstand tussen de keyframes, maar aangezien zowel de player als de encodinginstellingen bij StreamOne vandaan komen, maakt dat voor de vragen niet zoveel uit :P

Nadeel is natuurlijk wel dat als het door de keyframes komt, de video's wat groter worden als we dat zouden aanpassen.