“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dat is een redactioneel iets, niet iets van onswiteken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
1. Kleine nieuwsberichten in 1 round-up (zoals klik)
Je bedoelt dat je de post dan afzonderlijk kan bekijken, voor de UBB/RML enzo?witeken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
2. Bij "bekijk bericht" in DM, zoals op het forum, de vorige reacties kunnen bekijken
Staat nog op de lijstwiteken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
3. DM's quoten
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?witeken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
4. Als een [url=] UBB-code wordt gevolgd door een link van T.net, de gebruikelijke tekst plaatsen (bv. nieuws: NASA overweegt missie naar Europa) ipv een ingekorte versie (bv. http://tweakers.net/....Europa)
Hier hebben we momenteel nog geen plannen voor. De vraag is wanneer we de profielen weer eens onder handen mogen nemen.witeken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
5. UBB-codes in je profiel
We hebben (nog) geen plannen voor de Tweakblogs, dus ik kan hier vrij weinig over zeggenwiteken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
6. Abonneren op blogs: DM krijgen wanneer iemand een nieuwe blog plaatst.
We hebben al een achtergrondkleur die aardig grijs kan worden. Als je zwart/wit wil, dan raadt ik je aan om custom css te gaan gebruikenwiteken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:39:
7. Donkerdere achtergrond dan die lichtgrijze meuk; zoals dit
Je hebt op mijn eerste voorstel, een bekijkknop op de FP, niet gereageerd.
witeken in "\[ft/fp] Bekijkknop op VoorPagina + meer"
versus
Als je een bericht typt naar iemand, en er zijn al meerdere DM's gepost in die conversatie, en je klikt dan op "bekijk DM", dan zie je enkel een voorbeeld van je eigen bericht, en niet het kopje "Laatste reacties:", zoals op het forum. Je kan die berichten dus niet zien en ook niet quoten. Dat is extra onhandig aangezien er sowieso al geen quote-knop is.Misha schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:56:
Je bedoelt dat je de post dan afzonderlijk kan bekijken, voor de UBB/RML enzo?
Ik heb de verkeerde code gebruikt. Ik bedoel:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?
versus
Maar dat wordt toch weinig gebruikt, dus is wellicht de devtijd niet waard.^
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
De helft van mijn reactie is wegwiteken schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:20:
Je hebt op mijn eerste voorstel, een bekijkknop op de FP, niet gereageerd.
Ik snap wat je bedoelt![b]witeken schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:20:
Als je een bericht typt naar iemand, en er zijn al meerdere DM's gepost in die conversatie, en je klikt dan op "bekijk DM", dan zie je enkel een voorbeeld van je eigen bericht, en niet het kopje "Laatste reacties:", zoals op het forum. Je kan die berichten dus niet zien en ook niet quoten. Dat is extra onhandig aangezien er sowieso al geen quote-knop is.
Dat wordt weinig gebruikt en vind ik zelf eigenlijk een beetje een ranzige manier van quotes...[b]witeken schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:20:
Ik heb de verkeerde code gebruikt. Ik bedoel:
versus
Maar dat wordt toch weinig gebruikt, dus is wellicht de devtijd niet waard.