We hebben KPN thuis en we betalen 68euro Pm voor het Klik hier Premium account er staat dat we tot 80Mb/s kunnen halen. We halen maar 1.5MB/s Klik hier Voor de speedtest Gare verbinding dus ik weet dat ADSL niet alles is en dus weet ik ook dat we nooit 80Mb/s gaan halen maar ik verwacht wel meer van deze gare verbinding. KPN die arrogantjes hangen me de strot uit ze schepen je af met een nieuwe modem die nog verder dicht getimmerd zit met beveiliging dan de vorige. We hebben nu zo Expiria V8 box ding dit zou de ''nieuwste'' zijn volgens die Stageloper want dat zijn het bij kpn aan de klantenservice, later lees je op internet dat die dingen al jaren gebruikt worden en net zo gaar zijn als de rest van hun modems met hun beveiliging je kan met goed fatsoen nog geen port forwarden. Me neef heeft thuis Telfort en een tot 30mb abbo'tje en die haalt gewoon het dubbele die woont een straat verder dan mij en zit op de zelfde centrale en dan is telfort nog wel een budget dochter van KPN Hij heeft een modem waar die mee kan doen wat die wil hij kan porten opengooien en hij heeft betere snelheid hij kan zelfs zijn klant gegevens zelf invoeren hij heeft een kale modem van telfort gekregen wie kan mij uit leggen waarom dit zo is en is het verstandig om hier naar over te stappen naar telfort want een kabel verbinding wordt m niet want we hebben de cogas leiding aflaten sluiten want we hebben alles van kpn in huis tv bellen en internet (wat je internet kan noemen)
't punt is kpn scheept ons telkens af we hebben het zo vaak netjes probeer maar die netheid gaat er af bij die smeer kuikens daar. het is goedkoper, het is sneller en je hebt vrijheid dmv instellingen wel kunnen aanpassen in je modem.
is dit een verstandige zet om over te stappen of heeft iemand nog andere providers die ze kunnen aan bevelen kabel wordt m dus niet en ik verwacht echt geen super deluxe snelheid maar wel meer dan dit. en/of heeft iemand tip's om deze gare verbinding te verbeteren kabels zijn goed er hangen 2 interactieve tv kasten achter maar die staan alleen savonds aan een paar uur en er hangen 2 pc's aan de router. verder niks geen aparts ja paar mobieltjes die met wifi verbonden zijn. mijn typ gedrag is niet zo netjes en me woorden ook niet op dit moment omdat kpn mij gewoon de kolen aan het warm maken is!
't punt is kpn scheept ons telkens af we hebben het zo vaak netjes probeer maar die netheid gaat er af bij die smeer kuikens daar. het is goedkoper, het is sneller en je hebt vrijheid dmv instellingen wel kunnen aanpassen in je modem.
is dit een verstandige zet om over te stappen of heeft iemand nog andere providers die ze kunnen aan bevelen kabel wordt m dus niet en ik verwacht echt geen super deluxe snelheid maar wel meer dan dit. en/of heeft iemand tip's om deze gare verbinding te verbeteren kabels zijn goed er hangen 2 interactieve tv kasten achter maar die staan alleen savonds aan een paar uur en er hangen 2 pc's aan de router. verder niks geen aparts ja paar mobieltjes die met wifi verbonden zijn. mijn typ gedrag is niet zo netjes en me woorden ook niet op dit moment omdat kpn mij gewoon de kolen aan het warm maken is!