Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SilentCircle gooit niet het bijltje erbij neer.

Pagina: 1
Acties:

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
nieuws: Beveiligde maildiensten Lavabit en Silent Circle sluiten vrijwillig deuren

In het artikel staat dat Silent Circle het bijltje erbij neergooit; maar alleen de mail dienst gaan ze sluiten; ze gooien het mailtje er dus bij neer :p

bron: https://silentcircle.com/
Silent Phone and Silent Text, along with their cousin Silent Eyes are end-to-end secure. We don't have the encrypted data and we don't collect metadata about your conversations. They're continuing as they have been. We are still working on innovative ways to improve secure communications. Silent Mail was a good idea at the time, and that time has passed

Verwijderd

Ik vindt de title totaal niet kloppen. ze stoppen niet vrijwillig maar onder dwang

• eM.
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 10:44

eM.

Ik snap de keuze van het woord "vrijwillig" ook totaal niet. Wat is hier nou vrijwillig aan.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-11 16:34
Lavabit stopt omdat ze een bevel hebben gehad.

Silent Circle stopt voordat ze een bevel of iets krijgen. Dat is naar mijn mening wel vrijwillig.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Je kan twisten of het vrijwillig of noodgedwongen is. Ik denk dat de waarheid in het midden ligt.

Betere titel:
Lavabit en Silent Circle stoppen met maildiensten vanwege PRISM
Of:
Verzoek inlichtingsdiensten leiden tot stoppen maildiensten van Lavabit en Silent Circle (zal wel te lang zijn)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Punt dat ik wilde maken is dat SilentCirlce dus niet stopt. Ze stoppen alleen (inderdaad vrijwillig) met hun e-mail service. De rest van hun encrypted dienstverlening blijft bestaan.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
het gaat toch ook om de beveiligde maildiensten. Of valt er nog iets anders onder maildiensten behalve e-mail? :S

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Kop aangepast.

Abort Retry Fail?

Pagina: 1