[win8 Pro] apps / tegels & Internet verbinding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
In WIndows 8 een lokaal account aangemaakt. De apps die standaard in Windows 8 zitten werken niet, geen internet verbinding is de melding. Zit achter een proxy server.
Komt het door het lokaal account ofwel geen Microsoft account dat de apps niet werken zoals weer en nieuws?

Een andere uitdaging waar ik niet veel over kan vinden; Als je een applicatie installeer zoals Office worden er wel 10 iconen aangemaakt op het startscherm. Je kunt deze iconen groeperen maar dan staan ze nog allemaal op het startscherm. Ik had gehoopt een soort folders te kunnen maken op het startscherm ofwel 1 tile waar al die iconen onder vallen, maar dit is standaard zonder extra software volgens mij niet mogelijk?

monta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je kunt de tegels wel in groepjes zetten en overbodige tegels verwijderen. Staan de proxy instellingen wel al ingevuld in de internet opties?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 10:22
Als jullie policy een local account geen proxy meegeven moet je deze zelf ff invullen in IE.
Misschien dat jullie proxy alleen met netwerkaccounts werken voor authenticatie, dan gaat het niet werken.

Anders ff naar de beheerder stappen en vragen.

[ Voor 46% gewijzigd door barry457 op 09-08-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
Tegels in groepjes zetten weet ik maar dan blijf je de vele icoontjes houden, als je zo 5 programma's hebt met al die icoontjes in groepjes wordt het wel erg vol in het startscherm.

De proxy staat gewoon ingevuld en internet werkt gewoon kan gewoon bij alle pagina's alleen bijv. de weerapp zegt geen internet verbinding te hebben dus kan ik ook de settings niet aanpassen van die app vandaar deze post..

monta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
Zojuist een artikel gevonden voor het organiseren van tegels en apps e.d. Het schijnt dus niet mogelijk te zijn om submappen e.d. aan te maken voor de startpagina, wel voor de all apps. Je kunt dan folders aanmaken via verkenner maar deze zie je niet terug in het start scherm, daar kun je alleen de zogenaamde groepen maken maar dat is niet hetzelfde..

monta