Gisteren zag ik dad mijn Squeezebox niets meer deed. Het display was leeg. Ik dacht, even een keertje herstarten maar helaas doet hij helemaal niets meer. Adapter nagemeten, die is niet stuk dus dan is 't de Squeezebox zelf.
Nu moet ik dus opzoek naar wat anders. De Squeezebox wordt niet meer geproduceerd. Op Marktplaats zijn her en der nog wel Squeezebox Classic en Squeezebox Touch devices te vinden, maar ik vind ze te duur voor een product dat niet meer gesupport wordt door Logitech.
Nu dus op zoek naar een alternatief om mijn muziek af te spelen!
Wat heb ik:
- Samsung TV
- Onkyo TX-SR-309
- WDTV Live
- Humax iHDR5200
Ik zoek eigenlijk een oplossing waarmee ik met een App op mijn tablet (Android) of telefoon (ook Android) muziek kan afspelen. Ik wil GEEN oplossing waarbij ik eerst de TV moet aanzetten, want dan kan ik natuurlijk ook mijn WDTV Live gebruiken.
Ik heb inmiddels gekeken naar Sonos, maar die zijn ook niet bepaald goedkoop.
Weet iemand een leuke oplossing?
Thx alvast
Nu moet ik dus opzoek naar wat anders. De Squeezebox wordt niet meer geproduceerd. Op Marktplaats zijn her en der nog wel Squeezebox Classic en Squeezebox Touch devices te vinden, maar ik vind ze te duur voor een product dat niet meer gesupport wordt door Logitech.
Nu dus op zoek naar een alternatief om mijn muziek af te spelen!
Wat heb ik:
- Samsung TV
- Onkyo TX-SR-309
- WDTV Live
- Humax iHDR5200
Ik zoek eigenlijk een oplossing waarmee ik met een App op mijn tablet (Android) of telefoon (ook Android) muziek kan afspelen. Ik wil GEEN oplossing waarbij ik eerst de TV moet aanzetten, want dan kan ik natuurlijk ook mijn WDTV Live gebruiken.
Ik heb inmiddels gekeken naar Sonos, maar die zijn ook niet bepaald goedkoop.
Weet iemand een leuke oplossing?
Thx alvast