help celeron 566 + converter

Pagina: 1
Acties:

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb dus een celly 566 bij hard-ware.nl bestelt (was dus tray versie geen boxed zoals in de pricewatch staat!) maar goed ik douw em in men converter en doe hem op men bx mobo. nou er gebeurt dus niks geen geluid niks. als ik de processor met converter er iut haal krijg ik hetzelfde effect. ik denk dat het aan de converter ligt. ik heb hem hier bestelt, www.regenboog.net . die van 34,95. die is ook voor coppermine dus ik dacht dat kan wel. ik heb nog geen coeler erop gezet maar dat maakt volgens mij niet uit. er zou wel beeld moeten komen volgens mij. de processor wordt ook helemaal niet warm ofzo

thx voor alle replies alvast

Verwijderd

Heb je een slot 1 naar fc-pga converter?
Het maakt niet uit dat het geen celeron convertor is.
Misschien is ie wel gewoon defect.

Wat ook wel eens gebeurt is dat je processor er niet helemaal goed in zit, heb ik ook wel eens gehad. Gewoon nog een keer proberen

• smokey
heb al geprobeert. wil je eens op die page kijken van regenboog.net offie goed is?

• smokey
Pentium III Coppermine Socket 370 -> Slot 1 Overklok-Convertor

Deze Socket 370 naar Slot 1 convertor is dé gadget voor Pentium III overclockers! Met behulp van deze convertor kan een Socket 370 Pentium III Coppermine CPU op een Slot 1 moederbord getweaked worden tot de hoogste performance.

goed of niet?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 13:19
Zou goed moeten zijn, ik krijg morgen van hard-ware.nl ook een Celeron 566 binnen, alleen dan met een Abit Slotket III. Dat is een van de beste Slotkets..., dus hopelijk werkt het wel...

Verwijderd

Ik heb zo'n socket converter van Funprice (merkloos) en alles doet het perfect. Dus volgens mij moet het wel goed zijn.
Waarschijnlijk productie foutje of zo iets.
Heb je regenboog al gebeld en je probleem voorgelegd?

• smokey
ja, ze willen een andere wel opsturen. wat voor CPU heb jij dan turtle?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Mijn converter heb ik ook bij De Regenboog gekocht en 'k moet zeggen: Ik moet hem wel verdomde hard in het slot van m'n abit bh6 duwen wil ie het doen.

Ik heb hem nu zelfs met een kartonnetje moeten klemmen om hem werkend te houden!

Duw hem eens hard aan (niet overdrijven uiteraard) en test dan nog eens.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Smokey,
Precies dezelfde als jij hebt namelijk een
celeronII 566@850.
Oja nog een tip maar je hebt het vast al gelezen bij pcint kan je een hele goeie cooler voor 40 piek kopen (majesty fc-pga)
Succes
Pagina: 1