Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hp compaq wil geen draadloos internet zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hp compaq cq71 die geen wifi meer ziet. Er staat een berichtje "niet verbonden, er zijn geen verbindingen beschikbaar" terwijl er wel effectief draadloze verbindingen zijn (andere laptops hebben wel verbindingen). :|

Wat heb ik al gedaan:
Ander wifi kaartje,
Windows 7 opnieuw geïnstalleerd,
Internet opgezocht voor gelijkaardige problemen, niks gevonden,
andere drivers, ook niks.

Heeft er iemand raad wat ik kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 22:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Grote kans dat dit de hardware lock is. Zit er niet ergens een knopje voor de wifi, desnoods een Fn met functietoets?

Kan overigens zijn dat je HP Wireless Assistant moet installeren om die wifi lock te kunnen bedienen.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit wel een knopje op met een antenne dat normaal blauw brand maar nu brand het altijd oranje, erop drukken helpt niet. als ik bij probleemoplossingen kijk staat er "de verbindingsmogelijkheden zijn uitgeschakelt" is er een manier om dit in te schakelen?

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Kijk eens of je wifi netwerkkaart hier tussen staat:

Control Panel\Network and Internet\Network Connections

staat deze er tussen, controleer dan ook of deze staat ingeschakeld. Dat kan nog wel eens het probleem zijn. (rechtermuisknop, enable)

[ Voor 5% gewijzigd door Bart_GR op 09-08-2013 08:43 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dat wordt dus HP Wireless Assistant installeren, die reageert op je knopje. Kan ook zijn dat je na installatie alleen kan schakelen tussen "Wireless: uitgeschakeld" en "Wireless: gedeactiveerd", dan moet je het programma even openen en een instelling aanpassen, geeft ding zelf wel aan.

Verwijderd

Topicstarter
Intussen werkt het weer met de wireless assistent maar ik heb geen flauw idee waarom hij zich heeft uitgeschakeld, hij heeft een nacht in stand-by gestaan en vanaf dan was er plots geen wlan meer.
Bedankt wie mij heeft geholpen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2013 08:54 ]

Pagina: 1